Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7579
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіжевська, Тетяна-
dc.contributor.authorNizhevska, Tetyana-
dc.date.accessioned2016-01-31T12:11:15Z-
dc.date.available2016-01-31T12:11:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНіжевська, Т. Критерії, показники й рівні готовності майбутнього вчителя фізичної культури до використання засобів артпедагогіки в професійній діяльності / Т. Ніжевська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 2(30). - С. 21-24-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7579-
dc.description.abstractУ статті підкреслено необхідність підвищення рівня професійної підготовки вчителів фізичної культури відповідно до вимог сучасного українського суспільства. Для визначення рівня готовності майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів артпедагогіки в професійній діяльності пропонуються критерії (мотиваційно-аксіологічний, когнітивно-дієвий, особистісно-рефлексивний), а також показники відповідної готовності. На підставі визначених критеріїв і показників виокремлено три рівні готовності майбутніх учителів фізичної культури до застосування засобів артпедагогіки. The article emphasizes the need of improving the level of professional training of physical education teachers according to the requirements of modern Ukrainian society. In order to determine the level of readiness of future teachers of physical education for using the means of art-pedagogy in professional activities some criteria are proposed (motivational-axiological, cognitive-effective, personal-reflexive), and also the indicators of the corresponding readiness. On the basis of the selected criteria and indicators it is defined three levels of readiness of future teachers of physical education for using the means of art-pedagogy in professional activities.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університеті імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмайбутні вчителі фізичної культуриuk_UK
dc.subjectартпедагогікаuk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UK
dc.subjectпрофесійна готовність учителяuk_UK
dc.subjectкритерії й показники професійної готовності вчителяuk_UK
dc.subjectfuture physical educationteachersuk_UK
dc.subjectart-pedagogyuk_UK
dc.subjectprofessional traininguk_UK
dc.subjectprofessional readiness of a teacheruk_UK
dc.subjectcriteria and indicators of professional readiness of a teacheruk_UK
dc.titleКритерії, показники й рівні готовності майбутнього вчителя фізичної культури до використання засобів артпедагогіки в професійній діяльностіuk_UK
dc.title.alternativeCriteria, Indicators and Levels Ofreadiness of a Future Physical Educationteacher for Using the Means of Art-pedagogy in Professional Activitiesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 37.011.3-051:796:373.5.091.33 – 027.22:7-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 2 (30)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тетяна Ніжевська.pdf286,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.