Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7558
Title: Самостійні заняття в системі навчаня фізичної культури школярів
Other Titles: Independent Training in the System of Education of Physical Culture for Pupils
Authors: Захожий, Володимир
Захожа, Наталія
Мацкевич, Нінель
Zakhozhyi, Volodymyr
Zakhozha, Nataliia Ya.
Matskevych, Ninel
Bibliographic description (Ukraine): Захожий В. Самостійні заняття в системі навчаня фізичної культури школярів / В. Захожий, Н. Захожа, Н. Мацкевич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 4 (28). – С. 39-44.
Issue Date: 2014
Date of entry: 28-Jan-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: фізична вправа
самостійність
заняття
школярі
physical exercise
independency
trainings
pupils
Abstract: Самостійність у здобутті знань передбачає оволодіння складними вміннями й навичками бачити сенс та мету роботи, організацію власної самоосвіти, уміння по-новому підходити до питань, що вирішуються. Тобто за самостійної діяльності учень сам визначає мету, предмет і засоби діяльності. Розвиток самостійності школярів – це мета діяльності як учителів, так і дітей. Тому педагог повинен створити для спонукання учня до самостійної роботи такий режим самостійної діяльності, який би дав змогу реалізувати головну мету – розвиток особистості дитини творчого потенціалу. Найбільшої актуальності набуває така організація самостійної роботи, за якої кожен школяр працював би на повну силу своїх можливостей. Самостійне виконання фізичних вправ за правильної організації може суттєво підвищити рухову активність учнів. Водночас без кваліфікованої організа- ційної підготовки неможливо сформувати в школярів навички самостійних занять фізичними вправами. Особливої уваги вимагають підбір і дозування фізичних навантажень, безпечність їх виконання. Independecy in obtaining comlex abilities and skills to see sense and aim of work, organization of self-education, skill to approach questions that are solved in a new way.In case of individual acitivity a pupil humself defines an aim, an object and tools of activity. Development of independency of pupils as an aim of activity of both teachers and children. That is why a teacher for inducing a pupil has to create such a regime of independent activity that will allow to realize the main pupose – development of a pupil’s identity, atistic potential. The biggest topicality obtains such organization of individual work when each pupil worked at full power. Independent performing of physical exercises in case of the right realization may substantially increase motor activity of pupils. At the same time without qualified organized preparation it is impossible to form skills of physical exercises performance among pupils. Special attention require selection and dozing of physical loads, safety of their performance.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7558
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 4 (28)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Захожий,Захожа.pdf371,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.