Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7558
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахожий, Володимир-
dc.contributor.authorЗахожа, Наталія-
dc.contributor.authorМацкевич, Нінель-
dc.contributor.authorZakhozhyi, Volodymyr-
dc.contributor.authorZakhozha, Nataliia Ya.-
dc.contributor.authorMatskevych, Ninel-
dc.date.accessioned2016-01-28T20:49:15Z-
dc.date.available2016-01-28T20:49:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗахожий В. Самостійні заняття в системі навчаня фізичної культури школярів / В. Захожий, Н. Захожа, Н. Мацкевич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 4 (28). – С. 39-44.-
dc.identifier.otherУДК 37.037-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7558-
dc.description.abstractСамостійність у здобутті знань передбачає оволодіння складними вміннями й навичками бачити сенс та мету роботи, організацію власної самоосвіти, уміння по-новому підходити до питань, що вирішуються. Тобто за самостійної діяльності учень сам визначає мету, предмет і засоби діяльності. Розвиток самостійності школярів – це мета діяльності як учителів, так і дітей. Тому педагог повинен створити для спонукання учня до самостійної роботи такий режим самостійної діяльності, який би дав змогу реалізувати головну мету – розвиток особистості дитини творчого потенціалу. Найбільшої актуальності набуває така організація самостійної роботи, за якої кожен школяр працював би на повну силу своїх можливостей. Самостійне виконання фізичних вправ за правильної організації може суттєво підвищити рухову активність учнів. Водночас без кваліфікованої організа- ційної підготовки неможливо сформувати в школярів навички самостійних занять фізичними вправами. Особливої уваги вимагають підбір і дозування фізичних навантажень, безпечність їх виконання. Independecy in obtaining comlex abilities and skills to see sense and aim of work, organization of self-education, skill to approach questions that are solved in a new way.In case of individual acitivity a pupil humself defines an aim, an object and tools of activity. Development of independency of pupils as an aim of activity of both teachers and children. That is why a teacher for inducing a pupil has to create such a regime of independent activity that will allow to realize the main pupose – development of a pupil’s identity, atistic potential. The biggest topicality obtains such organization of individual work when each pupil worked at full power. Independent performing of physical exercises in case of the right realization may substantially increase motor activity of pupils. At the same time without qualified organized preparation it is impossible to form skills of physical exercises performance among pupils. Special attention require selection and dozing of physical loads, safety of their performance.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectфізична вправаuk_UK
dc.subjectсамостійністьuk_UK
dc.subjectзаняттяuk_UK
dc.subjectшколяріuk_UK
dc.subjectphysical exerciseuk_UK
dc.subjectindependencyuk_UK
dc.subjecttrainingsuk_UK
dc.subjectpupilsuk_UK
dc.titleСамостійні заняття в системі навчаня фізичної культури школярівuk_UK
dc.title.alternativeIndependent Training in the System of Education of Physical Culture for Pupilsuk_UK
dc.typeArticle-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 4 (28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Захожий,Захожа.pdf371,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.