Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6764
Назва: Модель ефективного моніторингу організації виховної роботи у вищому навчальному закладі
Інші назви: The Model of Effective Monitoring of Organization of Educational Work in Higher Educational Institution
Автори: Дурманенко, Оксана
Durmanenko, Oksana
Бібліографічний опис: Дурманенко Оксана. Модель ефективного моніторингу організації виховної роботи у вищому навчальному закладі / О. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 8 (285). - С.67-70.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 5-сер-2015
Теми: моніторинг, моніторинг організації виховної роботи, модель, вищий навчальний заклад, модель ефективного моніторингу організації виховної роботи у вищому навчальному закладі.
мониторинг, мониторинг организации воспитательной работы, модель, высшее учеб-ное заведение, модель эффективного мониторинга организации воспитательной работы в высшем учебном заведении.
monitoring, monitoring of organization of educational work, model, higher education institution, model of effective monitoring organization of educational work in higher educational institution
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається сутність моделювання та його роль у педагогічних дослідженнях; обґрунтовується модель моніторингу організації виховної роботи у вищих навчальних закладах, яка містить цільовий, змістово-процесуальний та результативний блоки. В статье раскрывается сущность моделирования и его роль в педагогических исследованиях; обосновывается модель мониторинга организации воспитательной работы в высших учебных заведениях, которая содержит целевой, содержательно-процессуальный и результативный блоки. Определены цель и задачи мониторинга организации воспитательной работы, принципы и факторы эффективной его реализаци; проанализированы структурные компоненты содержательно-процессуального и результативного блоков предложенной модели. Указано на необходимости разработки учебно-методического комплекса для обеспечения субъектов мониторинговой деятельности необходимыми знаниями и формирования мониторинговых умений.The article deals with the essence of modeling and its role in pedagogical researches; the monitoring model of organization of educational work in higher educational institutions are substantiated, which contains the target, meaningful-procedure and productive blocks. The purpose and monitoring tasks of organization of educational work, principles and factors for its effective operation are defined; the structural components of meaningful-procedure and productive blocks of the proposed model are analyzed. It is indicated the need to develop the teaching materials in order to providing subjects of monitoring activities necessary knowledge and formation the monitoring skills.
Спонсорська підтримка: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6764
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2014, № 8 (285)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf959,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.