Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДурманенко, Оксана-
dc.contributor.authorDurmanenko, Oksana-
dc.date.accessioned2015-08-05T09:25:55Z-
dc.date.available2015-08-05T09:25:55Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДурманенко Оксана. Модель ефективного моніторингу організації виховної роботи у вищому навчальному закладі / О. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 8 (285). - С.67-70.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6764-
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність моделювання та його роль у педагогічних дослідженнях; обґрунтовується модель моніторингу організації виховної роботи у вищих навчальних закладах, яка містить цільовий, змістово-процесуальний та результативний блоки. В статье раскрывается сущность моделирования и его роль в педагогических исследованиях; обосновывается модель мониторинга организации воспитательной работы в высших учебных заведениях, которая содержит целевой, содержательно-процессуальный и результативный блоки. Определены цель и задачи мониторинга организации воспитательной работы, принципы и факторы эффективной его реализаци; проанализированы структурные компоненты содержательно-процессуального и результативного блоков предложенной модели. Указано на необходимости разработки учебно-методического комплекса для обеспечения субъектов мониторинговой деятельности необходимыми знаниями и формирования мониторинговых умений.The article deals with the essence of modeling and its role in pedagogical researches; the monitoring model of organization of educational work in higher educational institutions are substantiated, which contains the target, meaningful-procedure and productive blocks. The purpose and monitoring tasks of organization of educational work, principles and factors for its effective operation are defined; the structural components of meaningful-procedure and productive blocks of the proposed model are analyzed. It is indicated the need to develop the teaching materials in order to providing subjects of monitoring activities necessary knowledge and formation the monitoring skills.uk_UK
dc.description.sponsorshipСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectмоніторинг, моніторинг організації виховної роботи, модель, вищий навчальний заклад, модель ефективного моніторингу організації виховної роботи у вищому навчальному закладі.uk_UK
dc.subjectмониторинг, мониторинг организации воспитательной работы, модель, высшее учеб-ное заведение, модель эффективного мониторинга организации воспитательной работы в высшем учебном заведении.uk_UK
dc.subjectmonitoring, monitoring of organization of educational work, model, higher education institution, model of effective monitoring organization of educational work in higher educational institutionuk_UK
dc.titleМодель ефективного моніторингу організації виховної роботи у вищому навчальному закладіuk_UK
dc.title.alternativeThe Model of Effective Monitoring of Organization of Educational Work in Higher Educational Institutionuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2014, № 8 (285)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf959,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.