Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6663
Назва: | Авторські школи у формуванні культури здоров’я школярів (історичний аспект) |
Інші назви: | Authors’ Schools in Forming a Culture of Health of Children (Historical Aspect) |
Автори: | Єрмакова, Тетяна Iermakova, Tetiana |
Бібліографічний опис: | Єрмакова Т. Авторські школи у формуванні культури здоров’я школярів (історичний аспект)/ Т. Єрмакова // Молодіжний науковий вісник : Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп.. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 12. - С.13-17 |
Дата публікації: | 2013 |
Дата внесення: | 3-сер-2015 |
Видавництво: | Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки |
Теми: | школа Р. Штайнер М. Монтессорі виховання здоров’я дитина school R. Steiner M. Montessori education health child |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження – аналіз змісту та концепцій авторських шкіл здоров’я в контексті виховання й фор-мування здорової особистості. Показано роль і значення авторських підходів до виховання дитини. Виділено етапи розвитку авторських шкіл та охарактеризовано їх зміст. Відначається необхідність виховання людини в сукупності трьох складових частин: тіла, душі й духу. Установлено, що виховання має передбачати врахування вікових та індивідуальних особливостей дитини й створення активного розвивального середовища, у якому немає випадкових предметів і деталей. Одним з основних принципів оздоровчого спрямування авторських шкіл було формування самостійних, соціально активних, творчих особистостей через самостійну фізичну та розумову працю, до якої потрібно докладати духовні зусилля, що викликають у душі дитини емоційні чинники й зацікавлення. The purpose of research – analysis of the content and concepts of authors’ schools of health in the context of education and formation healthy personality. The role and importance of authors’ approaches shown to child education. Stages of development of authors’ schools singled out and characterized its contents. The necessity of a person’s upbringing in a set of three parts: body, soul and spirit. Found that education should include consideration of age and individual characteristics of the child and create an active learning environment in which random items and details. Recom-mended strongly encourage children to exercise care for themselves and for the environment. One of the basic principles of recreation areas of authors’ schools was the formation of independent, socially active, creative individuals through independent physical and mental work, which is necessary to make spiritual efforts that evoke the soul of the child emotional factors and interests. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6663 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 12 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 356,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.