Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6663
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄрмакова, Тетяна-
dc.contributor.authorIermakova, Tetiana-
dc.date.accessioned2015-08-03T18:18:28Z-
dc.date.available2015-08-03T18:18:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЄрмакова Т. Авторські школи у формуванні культури здоров’я школярів (історичний аспект)/ Т. Єрмакова // Молодіжний науковий вісник : Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп.. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 12. - С.13-17-
dc.identifier.otherУДК 376.1:371.481.022-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6663-
dc.description.abstractМета дослідження – аналіз змісту та концепцій авторських шкіл здоров’я в контексті виховання й фор-мування здорової особистості. Показано роль і значення авторських підходів до виховання дитини. Виділено етапи розвитку авторських шкіл та охарактеризовано їх зміст. Відначається необхідність виховання людини в сукупності трьох складових частин: тіла, душі й духу. Установлено, що виховання має передбачати врахування вікових та індивідуальних особливостей дитини й створення активного розвивального середовища, у якому немає випадкових предметів і деталей. Одним з основних принципів оздоровчого спрямування авторських шкіл було формування самостійних, соціально активних, творчих особистостей через самостійну фізичну та розумову працю, до якої потрібно докладати духовні зусилля, що викликають у душі дитини емоційні чинники й зацікавлення. The purpose of research – analysis of the content and concepts of authors’ schools of health in the context of education and formation healthy personality. The role and importance of authors’ approaches shown to child education. Stages of development of authors’ schools singled out and characterized its contents. The necessity of a person’s upbringing in a set of three parts: body, soul and spirit. Found that education should include consideration of age and individual characteristics of the child and create an active learning environment in which random items and details. Recom-mended strongly encourage children to exercise care for themselves and for the environment. One of the basic principles of recreation areas of authors’ schools was the formation of independent, socially active, creative individuals through independent physical and mental work, which is necessary to make spiritual efforts that evoke the soul of the child emotional factors and interests.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectшколаuk_UK
dc.subjectР. Штайнерuk_UK
dc.subjectМ. Монтессоріuk_UK
dc.subjectвихованняuk_UK
dc.subjectздоров’яuk_UK
dc.subjectдитинаuk_UK
dc.subjectschooluk_UK
dc.subjectR. Steineruk_UK
dc.subjectM. Montessoriuk_UK
dc.subjecteducationuk_UK
dc.subjecthealthuk_UK
dc.subjectchilduk_UK
dc.titleАвторські школи у формуванні культури здоров’я школярів (історичний аспект)uk_UK
dc.title.alternativeAuthors’ Schools in Forming a Culture of Health of Children (Historical Aspect)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf356,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.