Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6601
Title: Особливості моніторингу сформованості іншомовної компетенції в студентів університету
Other Titles: Monitoring Peculiarities in Formation of Foreign Language Competence of University Students.
Authors: Панченко, Вікторія Валеріївна
Panchenko, Viktoriia V.
Bibliographic description (Ukraine): Панченко Вікторія. Особливості моніторингу сформованості іншомовної компетенції в студентів університету / В. Панченко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - № 1 (302) : Серія "Педагогічні науки". - С. 99-104.
Issue Date: 2015
Date of entry: 27-Jul-2015
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: моніторинг, педагогічний моніторинг, вивчення іноземної мови, іншомовна компетенція, комунікативна компетентність.
мониторинг, педагогический мониторинг, изучение иностранного языка, иноязычная компетенция, коммуникативная компетентность
monitoring, monitoring of teaching, learning of foreign language, foreign language competence, communicative competence.
Abstract: Проблема дослідження різних аспектів педагогічного моніторингу актуальна й вчасна на сучасному етапі розвитку та реформування вищої школи. У статті наголошено роль вивчення студентами університету іноземної мови як чинника формування їхньої іншомовної компетенції та проаналізовано особливості її моніторингу.Проблема исследования различных аспектов педагогического мониторинга является актуальной и своевременной на современном этапе развития и реформирования высшей школы. Целью статьи является определение специфики мониторинга сформированности иноязычной компетенции и его анализ. В статье отмечается роль изучения студентами университета иностранного языка как фактора формирования их иноязычной компетенции и анализируются особенности ее мониторинга. The problem of studying various aspects of monitoring teaching is relevant in the current development and reformation of higher education. The purpose of the article is to determine the specific monitoring formation of foreign language competence and its analysis. The work emphasizes the role of university students in studying foreign language as a factor in the formation of their foreign language competence and analyzes the features of its monitoring.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6601
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Педагогічні науки", 2015, № 1 (302)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf396,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.