Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6601
Назва: Особливості моніторингу сформованості іншомовної компетенції в студентів університету
Інші назви: Monitoring Peculiarities in Formation of Foreign Language Competence of University Students.
Автори: Панченко, Вікторія Валеріївна
Panchenko, Viktoriia V.
Бібліографічний опис: Панченко Вікторія. Особливості моніторингу сформованості іншомовної компетенції в студентів університету / В. Панченко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - № 1 (302) : Серія "Педагогічні науки". - С. 99-104.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 27-лип-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: моніторинг, педагогічний моніторинг, вивчення іноземної мови, іншомовна компетенція, комунікативна компетентність.
мониторинг, педагогический мониторинг, изучение иностранного языка, иноязычная компетенция, коммуникативная компетентность
monitoring, monitoring of teaching, learning of foreign language, foreign language competence, communicative competence.
Короткий огляд (реферат): Проблема дослідження різних аспектів педагогічного моніторингу актуальна й вчасна на сучасному етапі розвитку та реформування вищої школи. У статті наголошено роль вивчення студентами університету іноземної мови як чинника формування їхньої іншомовної компетенції та проаналізовано особливості її моніторингу.Проблема исследования различных аспектов педагогического мониторинга является актуальной и своевременной на современном этапе развития и реформирования высшей школы. Целью статьи является определение специфики мониторинга сформированности иноязычной компетенции и его анализ. В статье отмечается роль изучения студентами университета иностранного языка как фактора формирования их иноязычной компетенции и анализируются особенности ее мониторинга. The problem of studying various aspects of monitoring teaching is relevant in the current development and reformation of higher education. The purpose of the article is to determine the specific monitoring formation of foreign language competence and its analysis. The work emphasizes the role of university students in studying foreign language as a factor in the formation of their foreign language competence and analyzes the features of its monitoring.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6601
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2015, № 1 (302)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf396,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.