Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6585| Title: | Музичне виховання дітей і молоді в період розділу польських земель (ХVIII − початок ХХ ст.) | 
| Other Titles: | Music Education Children’s and Youths in the Period Partition of Poland (XVIII – Beginning XX Centenary). | 
| Authors: | Вільчковська, Анастасія Vilchkowska, Anastasiya | 
| Bibliographic description (Ukraine): | Вільчковська Анастасія. Музичне виховання дітей і молоді в період розділу польських земель (ХVIII − початок ХХ ст.)/ А. Вільчковська // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - № 1 (302) : Серія "Педагогічні науки". - С.9 -14. | 
| Issue Date: | 2015 | 
| Date of entry: | 27-Jul-2015 | 
| Publisher: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | 
| Keywords: | музичне виховання, діти, молодь, школа, патріотизм. музыкальное воспитание, дети, молодежь, школа, патриотизм music education, children’s, youths, school, patriotism. | 
| Abstract: | У статті проаналізовано стан музичного виховання дітей та молоді в період втрати Польщею незалежності (1772−1918 рр.). Музичне виховання в тому історичному періоді відіграло важливу роль у формуванні патріотизму школярів і було чинником збереження національної музичної культури.В статье анализируется состояние музыкального воспитания детей и молодежи в период утраты Польшей независимости (1772−1918 гг.). Музыкальное воспитание в этом истори¬ческом периоде сыграло важную роль в формировании патриотизма школьников и было основным фактором сохранения польской музыкальной культуры.In the article make analysis condition music education children’s and youths in the period loss independents of Poland (1772−1918 years). Music education in the history period play a part in the train patriotisms of pupils and was principal factor keep Polish music culture. | 
| URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6585 | 
| Content type: | Article | 
| Appears in Collections: | Серія "Педагогічні науки", 2015,  № 1 (302) | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
