Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6573
Title: Система формування відповідального ставлення до батьківства в студентів університету в позааудиторній виховній роботі
Other Titles: The System of Forming of Responsible Attitude Toward Paternity for the Students of University in After Audience Educative Work.
Authors: Смалько, Оксана
Smalko, Oksana.
Bibliographic description (Ukraine): Смалько Оксана. Система формування відповідального ставлення до батьківства в студентів університету в позааудиторній виховній роботі / О. Смалько // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - № 1 (302) : Серія "Педагогічні науки". - С. 71-76.
Issue Date: 2015
Date of entry: 26-Jul-2015
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: батьківство, відповідальне батьківство, відповідальне ставлення до батьківства, позааудиторна виховна робота, система, система формування відповідального ставлення до батьківства.
родительство, ответственное родительство, ответственное отношение к родительству, внеаудиторная воспитательная работа, система, система формирования ответственного отношения к родительству.
paternity, responsible paternity, responsible relation, to paternity, after audience educative work, system, system of forming of responsible relation, to paternity
Abstract: У статті розкрито одну з важливих проблем позааудиторної виховної роботи у вищих навчальних закладах – проблему підготовки студентів до майбутнього сімейного життя та формування в них адекватних уявлень про відповідальне ставлення до виконання ролей батьків. Відзначено, що позааудиторна виховна робота спрямована на системну підготовку студентів до використання рольового репертуару (громадянина, патріота, професіонала, сім’янина, носія культури), який потрібен для життя в суспільстві (професійний та особистісний аспекти). Системне бачення формування відповідального ставлення до батьківства дає змогу чітко виділити складові компоненти (мета, завдання, зміст, чинники, форми, методи й результат), проаналізувати всю різноманітність зв’язків та відносин між ними. Ефективність системи позааудиторної виховної роботи з формування відповідального ставлення до батьківства залежить від дієвості кожного з компонентів та компетентності суб’єктів, покликаних організовувати та здійснювати цю роботу.В статье раскрывается одна из важных проблем внеаудиторной воспитательной работы в высших учебных заведениях – проблема подготовки студентов к будущей семейной жизни и формирование их адекватных представлений об ответственном отношении к выполнению родительских ролей. Отмечено, что внеаудиторная воспитательная работа направлена на системную подготовку студентов к использованию ролевого репертуара (гражданина, патриота, профессионала, семьянина, носителя культуры), который необходим для жизни в обществе (профессиональный и личностный аспекты). Системное видение формирования ответственного отношения к родительству позволяет четко выделить компоненты (цель, задачи, содержание, факторы, формы, методы и результат), проанализировать все разнообразие связей и отношений между ними. Эффективность системы внеаудиторной воспитательной работы по формированию ответственного отношения к родительству зависит от действенности каждого из компонентов и компетентности субъектов, призванных организовывать и осуществлять эту работу.In the article one of important problems in after audience educative work of higher educational establishments opens up is a problem of preparation of students to the future of domestic life and forming in them of adequate pictures of responsible attitude toward implementation roles of parents. It is marked that in after audience educative work is directed on system preparation of students to the use of role repertoire (citizen, patriot, professional, family man, transmitter of culture) which is needed for life in society (professional and personality aspects). Тhe system vision of forming of responsible attitude toward paternity allows expressly to select component components( purpose, task. table of contents, factors, forms, methods and result), analyse all variety of connections and relations between them. Efficiency of the system after audience educative work from forming of responsible relation to paternity depends on effectiveness each of components and competence of subjects, called to organize and carry out this work.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6573
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Педагогічні науки", 2015, № 1 (302)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf424,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.