Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6562| Назва: | Авторські школи України як феномен інноваційної освітньої практики |
| Інші назви: | Author’s School in Ukraine as a Phenomenon of Innovative Educational Practices |
| Автори: | Гончарук, Ольга Goncharuk, Olga |
| Дата публікації: | 2015 |
| Дата внесення: | 26-лип-2015 |
| Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
| Теми: | авторські школи, author’s school, innovative educational practice, personal orientation education інноваційна освітня практика особистісна орієнтація освіти. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено етапи становлення авторських шкіл в Україні. Акцентовано увагу на спеціалізації означеного освітнього закладу як феномену інноваційної освітньої практики. Схарактеризовано ключові положення авторських шкіл А. Макаренка, В. Сухомлинського, М. Гузика; наголошено їх роль у становленні й розвитку сучасних експериментальних освітніх установ. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6562 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Серія "Педагогічні науки", 2015, № 1 (302) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 5.pdf | 377,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.