Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6562
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарук, Ольга-
dc.contributor.authorGoncharuk, Olga-
dc.date.accessioned2015-07-26T11:41:20Z-
dc.date.available2015-07-26T11:41:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6562-
dc.description.abstractУ статті висвітлено етапи становлення авторських шкіл в Україні. Акцентовано увагу на спеціалізації означеного освітнього закладу як феномену інноваційної освітньої практики. Схарактеризовано ключові положення авторських шкіл А. Макаренка, В. Сухомлинського, М. Гузика; наголошено їх роль у становленні й розвитку сучасних експериментальних освітніх установ.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectавторські школи,uk_UK
dc.subjectauthor’s school, innovative educational practice, personal orientation educationuk_UK
dc.subjectінноваційна освітня практика-
dc.subjectособистісна орієнтація освіти.-
dc.titleАвторські школи України як феномен інноваційної освітньої практикиuk_UK
dc.title.alternativeAuthor’s School in Ukraine as a Phenomenon of Innovative Educational Practicesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2015, № 1 (302)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf377,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.