Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6357
Title: | Усвідомлення естетики сенсу життя особистості в позашкільній освіті |
Other Titles: | Understanding the Aesthetic Sense of Life of the Personality in Nonformal Education |
Authors: | Яременко, Лілія Yaremenko, Liliya |
Bibliographic description (Ukraine): | Яременко Л. Усвідомлення естетики сенсу життя особистості в позашкільній освіті. / Л. Яременко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 18 (295) : Філософські науки. - С.114-119 |
Issue Date: | 2014 |
Date of entry: | 8-Jul-2015 |
Publisher: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
Keywords: | людина human особистість personality освіта education позашкільна освіта nonformal education сенс життя meaning of life філософське прозріння philosophical insight смисложиттєві орієнтири world-view meaningful guidelines |
Abstract: | Орієнтуючи особистість на самостійну і творчу діяльність, позашкільна освіта пробуджує в неї прагнення до усвідомлення сенсу життя та осягнення його творчих засад. Вона привчає індивіда креативно сприймати себе й навколишній світ, творчо ставитися до ціннісно-смислового наповнення соціокультурного простору. Світогляд і смисл життя людини формуються в гармонійній єдності з її естетичною системою світосприйняття, розвиток в людині високих естетичних еталонів креативності сприяє її смисложиттєвому становленню та глибинному переконанню в абсолютній цінності художньо-творчого начала особистості. Тому позашкільна освіта має орієнтуватися на смислотворчу й самостійну діяльність індивіда, яка спрямована на самовизначення і феноменологічне оформлення смисложиттєвої проблематики. Кожна позашкільна освітня установа має запропонувати особистості належні умови розгортання і впровадження смисложиттєвих сенсів, переконань, цінностей та орієнтирів. While focusing personality on independent and creative work, nonformal education awakens its desire to realization of the meaning of life and comprehension of its creative foundations. It teaches individual to creative understanding of themselves and the surrounding reality, creatively relate to value-semantic content of socio-cultural space. Worldview and sense of life are being formed in a harmonious unity with its aesthetic worldview system, the development in a human being of a high aesthetic standards of creativity contributes to its meaningful life formation and deep inclining in the absolute value of art and creative source of the individual. Therefore, nonformal education should focus on meaningful and independent activity of the individual that is aimed at self-determination and a phenomenological perspective of meaningful problematics. And every nonformal educational institution – must offer him suitable conditions for deployment and implementation of meaningful content, beliefs, values and orientations. |
URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6357 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Серія "Філософські науки", 2014, №18 (295) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15.pdf.pdf | 1,01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.