Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6357
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯременко, Лілія-
dc.contributor.authorYaremenko, Liliya-
dc.date2014uk_UK
dc.date.accessioned2015-07-08T19:59:11Z-
dc.date.available2015-07-08T19:59:11Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЯременко Л. Усвідомлення естетики сенсу життя особистості в позашкільній освіті. / Л. Яременко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 18 (295) : Філософські науки. - С.114-119uk_UK
dc.identifier.otherУДК 128:374-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6357-
dc.description.abstractОрієнтуючи особистість на самостійну і творчу діяльність, позашкільна освіта пробуджує в неї прагнення до усвідомлення сенсу життя та осягнення його творчих засад. Вона привчає індивіда креативно сприймати себе й навколишній світ, творчо ставитися до ціннісно-смислового наповнення соціокультурного простору. Світогляд і смисл життя людини формуються в гармонійній єдності з її естетичною системою світосприйняття, розвиток в людині високих естетичних еталонів креативності сприяє її смисложиттєвому становленню та глибинному переконанню в абсолютній цінності художньо-творчого начала особистості. Тому позашкільна освіта має орієнтуватися на смислотворчу й самостійну діяльність індивіда, яка спрямована на самовизначення і феноменологічне оформлення смисложиттєвої проблематики. Кожна позашкільна освітня установа має запропонувати особистості належні умови розгортання і впровадження смисложиттєвих сенсів, переконань, цінностей та орієнтирів. While focusing personality on independent and creative work, nonformal education awakens its desire to realization of the meaning of life and comprehension of its creative foundations. It teaches individual to creative understanding of themselves and the surrounding reality, creatively relate to value-semantic content of socio-cultural space. Worldview and sense of life are being formed in a harmonious unity with its aesthetic worldview system, the development in a human being of a high aesthetic standards of creativity contributes to its meaningful life formation and deep inclining in the absolute value of art and creative source of the individual. Therefore, nonformal education should focus on meaningful and independent activity of the individual that is aimed at self-determination and a phenomenological perspective of meaningful problematics. And every nonformal educational institution – must offer him suitable conditions for deployment and implementation of meaningful content, beliefs, values and orientations.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectлюдинаuk_UK
dc.subjecthumanuk_UK
dc.subjectособистістьuk_UK
dc.subjectpersonalityuk_UK
dc.subjectосвітаuk_UK
dc.subjecteducationuk_UK
dc.subjectпозашкільна освітаuk_UK
dc.subjectnonformal educationuk_UK
dc.subjectсенс життяuk_UK
dc.subjectmeaning of lifeuk_UK
dc.subjectфілософське прозрінняuk_UK
dc.subjectphilosophical insightuk_UK
dc.subjectсмисложиттєві орієнтириuk_UK
dc.subjectworld-view meaningful guidelinesuk_UK
dc.titleУсвідомлення естетики сенсу життя особистості в позашкільній освітіuk_UK
dc.title.alternativeUnderstanding the Aesthetic Sense of Life of the Personality in Nonformal Educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2014, №18 (295)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.