Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5895
Назва: Алегорія в англійській клерикальній драмі пізнього Середньовіччя й Відродження (на матеріалі мораліте Г. Медволла «Природа»)
Інші назви: Allegory in English Clerical Drama of Early Modern Time (on the Material of H.Medwall’s Morality Play «Nature»)
Автори: Лілова, О. Є.
Lilova, O. Yе.
Бібліографічний опис: Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Літературознавство. – Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – 2012. – № 13 (238).
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 24-чер-2015
Видавництво: Волинськиий національний університет імені Лесі Українки
Теми: мораліте
драма
алегорія
Порок
абстрактна ідея
художній образ
гуманізм
середні віки
Відродження
morality play
drama
allegory
Vice
abstract idea
character
humanism
Middle Ages
Renaissance
Короткий огляд (реферат): У статті показано, що у перехідний, передновочасний період розвитку англійської літератури алегоричні образи у такому жанрі клерикальної драми, як мораліте могли створюватися під впливом нових етико-есте¬тичних засад художньої творчості. Зокрема, це стосується образів Пороків, які не лише постають надзвичайно яскравими характерами, наділеними індивідуальними рисами, а й через свою включенність у подієву канву твору створюють особливий мікросоціум у мораліте «Природа». Таким чином, позачасовий, абстрактний зміст алегоричних образів у п’єсі Г. Медволла співіснує з конкретикою реалій суспільного життя Англії кінця XVст.It’s argued in the article that in the transitional period of the History of English Literature (that between the Middle Ages and the Modern Time) allegories in morality plays happened to be created under the influence of the new ethical and aesthetical artistic principles. It concerns Vice figures in particular that not only seem to be vivid characters endowed with individuality but also through dynamic participation in the plot situations make up their own micro-society in the morality «Nature». In such a way the allegories’ timeless and abstract contents in H. Medwall’s play is combined with the specifics of the late 15 C English social life realities.
Опис: Лілова О. Є. Алегорія в англійській клерикальній драмі пізнього Середньовіччя й Відродження (на матеріалі мораліте Г. Медволла «Природа») / О. Є. Лілова // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Літературознавство. – Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – 2012. – № 13 (238). – С. 93-99.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5895
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2012, № 13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf333,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.