Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5895
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛілова, О. Є.-
dc.contributor.authorLilova, O. Yе.-
dc.date.accessioned2015-06-24T17:19:08Z-
dc.date.available2015-06-24T17:19:08Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНауковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Літературознавство. – Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – 2012. – № 13 (238).uk_UK
dc.identifier.otherУДК: 821.111:82-2:82-312.2-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5895-
dc.descriptionЛілова О. Є. Алегорія в англійській клерикальній драмі пізнього Середньовіччя й Відродження (на матеріалі мораліте Г. Медволла «Природа») / О. Є. Лілова // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Літературознавство. – Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – 2012. – № 13 (238). – С. 93-99.uk_UK
dc.description.abstractУ статті показано, що у перехідний, передновочасний період розвитку англійської літератури алегоричні образи у такому жанрі клерикальної драми, як мораліте могли створюватися під впливом нових етико-есте¬тичних засад художньої творчості. Зокрема, це стосується образів Пороків, які не лише постають надзвичайно яскравими характерами, наділеними індивідуальними рисами, а й через свою включенність у подієву канву твору створюють особливий мікросоціум у мораліте «Природа». Таким чином, позачасовий, абстрактний зміст алегоричних образів у п’єсі Г. Медволла співіснує з конкретикою реалій суспільного життя Англії кінця XVст.It’s argued in the article that in the transitional period of the History of English Literature (that between the Middle Ages and the Modern Time) allegories in morality plays happened to be created under the influence of the new ethical and aesthetical artistic principles. It concerns Vice figures in particular that not only seem to be vivid characters endowed with individuality but also through dynamic participation in the plot situations make up their own micro-society in the morality «Nature». In such a way the allegories’ timeless and abstract contents in H. Medwall’s play is combined with the specifics of the late 15 C English social life realities.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинськиий національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectморалітеuk_UK
dc.subjectдрамаuk_UK
dc.subjectалегоріяuk_UK
dc.subjectПорокuk_UK
dc.subjectабстрактна ідеяuk_UK
dc.subjectхудожній образuk_UK
dc.subjectгуманізмuk_UK
dc.subjectсередні вікиuk_UK
dc.subjectВідродженняuk_UK
dc.subjectmorality playuk_UK
dc.subjectdramauk_UK
dc.subjectallegoryuk_UK
dc.subjectViceuk_UK
dc.subjectabstract ideauk_UK
dc.subjectcharacteruk_UK
dc.subjecthumanismuk_UK
dc.subjectMiddle Agesuk_UK
dc.subjectRenaissanceuk_UK
dc.titleАлегорія в англійській клерикальній драмі пізнього Середньовіччя й Відродження (на матеріалі мораліте Г. Медволла «Природа»)uk_UK
dc.title.alternativeAllegory in English Clerical Drama of Early Modern Time (on the Material of H.Medwall’s Morality Play «Nature»)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2012, № 13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf333,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.