Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5885
Title: Система медіальних топосів у ліриці Лесі Українки
Other Titles: The System Of Medial Toposes in Lesya Ukrainka’s Lyrics
Authors: Левченко, Г. М.
Levchenko, H. M.
Bibliographic description (Ukraine): Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Літературознавство. – Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – 2012. – № 13 (238).
Issue Date: 2012
Date of entry: 24-Jun-2015
Publisher: Волинськиий національний університет імені Лесі Українки
Keywords: топос
медіальний простір
семантика
символ
духовна трансформація
topos
medial space
semantics
symbol
spiritual transformation
Abstract: У статті розглянуто образи бідної хатини, вежі, храму, гори та пустелі як елементи топологічного простору лірики Лесі Українки. З’ясовано архаїчні підтекстові значення цих образів як місць психічної трансформації ліричних героїв – ініціацій, духовних осяянь, жертвопринесень, та їх роль у семіозисі ліричних творів письменниці.The article deals with the interpretation of images of the house, tower, temple, mountain and desert as the elements of topological space of Lesya Ukrainka’s lyrics. Archaic myth-religious convert senses of these images as the places of characters’ psychological transformation – initiations, spiritual strikes, sacrifices, and their role in semiosis of the writer’s lyrics are clarified.
Description: Левченко Г. М. Система медіальних топосів у ліриці Лесі Українки / Г. М. Левченко // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Літературознавство. – Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – 2012. – № 13 (238). – С. 71-75.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5885
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2012, № 13

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf320,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.