Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗанько, Галина-
dc.contributor.authorZanko, Galyna-
dc.date.accessioned2015-06-12T19:45:44Z-
dc.date.available2015-06-12T19:45:44Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗанько Г. Основні елементи картини світу українськомовної дитини / Г. Занько // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки (мовознавство). - 2014. - № 2. - С. 19-23.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 81’373:159.922.7-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5423-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду поняття дитяча мова в системі лінгвістичних знань, основних підходів до вивчення процесу засвоєння дитиною рідної мови, а також огляду досліджень проблеми дитячого мовлення. Проаналізовані дитячі лексеми, виявлені під час спостереження за мовленнєвою поведінкою групи дітей віком від двох до п’яти років, адже саме в цей період у них з’являються поняття, засновані на визначенні загальних властивостей речей або подій. Визначено основні елементи картини світу українськомовної дитини, які об’єднано в певні групи відповідно до їхнього значення в житті дитини. Досліджено, що мовна картина світу дитини відзначається детермінованою емоційно-психологічною основою. Вона значно відрізняється від картини світу дорослого, адже в ній відображається самостійна творча діяльність дитини, яка має особливі цілі й мотиви. The article deals with the concept of a child’s language in the system of linguistic knowledge, the main approaches to the research of the process of mastering the native language by a child and the review of child’s speech studying. The analysis of a child's lexemes found during the monitoring of speech behaviour of children aged two to five years, as at this time they start learning concepts based on the definition of common properties of things or events. We determine the core elements of the Ukrainian speaking child picture of the world merged into definite groups according to their importance in a child's life. It is proved that the language child picture of the world has special emotional and psychological ground. It differs significantly from an adult’s picture of the world, because it reflects the independent creative activity of a child with special aims and motives.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдитяча лексикаuk_UK
dc.subjectмовна картина світуuk_UK
dc.subjectкогнітивний досвідuk_UK
dc.subjectнормативна моваuk_UK
dc.subjectономатопеїuk_UK
dc.subjectмовленнєвий інпутuk_UK
dc.subjectchild’s vocabularyuk_UK
dc.subjectlanguage picture of the worlduk_UK
dc.subjectcognitive experienceuk_UK
dc.subjectnormative languageuk_UK
dc.subjectonomatopoeiauk_UK
dc.subjectspeech inputuk_UK
dc.titleОсновні елементи картини світу українськомовної дитиниuk_UK
dc.title.alternativeThe Сore Elements of a Ukrainian Speaking Child Picture of the World.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2014, № 2 (279)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf177,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.