Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5248
Title: Використання дидактичної матриці для розв’язування фізичних задач з теми «Рівняння фотоефекту»
Other Titles: Use of the Didactic Matrix for the Solution of Physical Tasks of the Theme «The equation of the Photoelectric Effect»
Authors: Лазаренко, А. С.
Lazarenko, A. S.
Bibliographic description (Ukraine): Лазаренко, А. С. Використання дидактичної матриці для розв’язування фізичних задач з теми "Рівняння фотоефекту" / А. С. Лазаренко // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Г. Є. Давидюк та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(228) : Фізичні науки. – С. 83-88. – Бібліогр.: 9 назв.
Issue Date: 2012
Date of entry: 5-Jun-2015
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: фізична задача
зовнішній фотоефект
physical task
an external photoelectric effect
Abstract: У статті описано алгоритмічний підхід до розв’язування фізичних задач з теми «Рівняння фотоефекту». Особливість підходу визначено використанням матриці, яка об’єднує всі можливі форми запису рівняння Ейнштейна для зовнішнього фотоефекту. Під час аналізу умови задачі за допомогою цієї матриці здійснено оптимальний вибір форми запису і способу використання рівняння фотоефекту. ; The article describes an algorithmic approach to the solution of physical tasks of the theme «The equation of the photoelectric effect». Feature of the approach is determination by using of the matrix of the form of writing down Einstein’s equations. During the analysis of the conditions of the task with the help of this matrix make up the optimal choice of the form of writing of equation of the photoelectric effect.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5248
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Фізичні науки", 2012, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lazarenko.pdf312,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.