Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5120
Назва: Educational Migration Processes from the Perspective of History, Law and Sociology
Інші назви: Освітні міграційні процеси з точки зору історії, права та соціології.
Автори: Hoffman, Y.
Hoffman, Yul.
Гофман, Ю.
Гофман, Юл.
Бібліографічний опис: Hoffman Y., Hoffman Yul. Educational Migration Processes from the Perspective of History, Law and Sociology / Y. Hoffman, Yul. Hoffman // Історико-правовий часопис: журнал / упоряд. О. Крикунов. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2014. − № 2 (4). − С. 27-33 – Бібліогр.: 15 назв.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 5-тра-2015
Видавництво: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки
Теми: right to education
educational migration
European educational programs
international student
mobile student
право на освіту
освітня міграція
європейські освітні програми
іноземний студент
мобільний студент
Короткий огляд (реферат): The article presents an overview of educational migration processes from the perspective of history, law and sociology. It aims to introduce the reader to the general issues connected with migration flows of students around the globe and in Poland. Author points out and specifies the difference between a foreign student and a mobile student, what is of vital importance for the research. To give a better structure to the article, author decides to present all the data in accordance with three main groups: presenting main destination points for foreign students, defining main donorcountries of the mobile students and the reasons for choosing the country to study. Author also pays attention to Polish migration processes, trying to analyze the evolution of these processes in a historical flow. Довгий час міграційні процеси були і надалі залишаються цікавим явищем для дослідження серед науковців. Досить багато досліджень присвячується тематиці міграційних рухів економічних та нелегальних мігрантів, тим не менш, не багато з них звертають увагу на міграційні процеси, пов’язані із навчанням та здобуванням освіти. Стаття являє собою огляд міграційних освітніх процесів з точки зору історії, права та соціології. Метою статті є ознайомлення читача з правовим регулюванням, загальними поняттями, пов'язаними із міграційними потоками студентів у світі та у Польщі. Автор вказує і намагається розмежувати поняття «іноземний студент» і «мобільний студент», що, власне, має ключове значення для даного дослідження. Щоб певною мірою структурувати статтю, автор презентує всі дані відповідно до трьох основних критеріїв дослідження: основні «пункти призначення» іноземних студентів, визначення основних країн-донорів мобільних студентів та причини вибору конкретної країни для навчання. Автор також звертає увагу на міграційні процеси студентів у Польщі, намагаючись проаналізувати еволюцію цих процесів в історичному розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5120
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Історико-правовий часопис, 2014, № 2(4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
goffman j..pdf129,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.