Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5013
Назва: Соціально-педагогічна профілактика Інтернет-адикції у студентської молоді
Інші назви: The socio-pedagogical prevention of the Internet-addiction at student's youth
Автори: Бартків, Оксана Стапанівна
Bartkiv, Oksana S.
Бібліографічний опис: Бартків, О. Соціально-педагогічні профілактика інтернет-адикції в студентської молоді / О. Бартків // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 1 (278). - С. 166-170. - Бібліогр.: 7 назв.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 26-бер-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: Інтернет-адикція
профілактика
соціально-педагогічна профілактика Інтернет-залежності
принципи профілактики
методи та форми соціально-педагогічної профілактики
Internet addiction
prevention
socio-educational preventive Internet addiction prevention principles
methods and forms of social and educational prevention
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми профілактики Інтернет-залежності обумовлюється стрімким зростанням користувачів Інтернету. Серед українських користувачів Інтернету залежними вважаються від 2 % до 6 %, абсолютна більшість серед яких – студенти, тому необхідною є профілактика даного явища. Метою статті є обґрунтування змісту, форм та напрямів соціально-педагогічної профілактики Інтернет-адикції у студентської молоді. На основі проведеного дослідження визначено соціально-педагогічну профілактику Інтернет-залежності як комплекс заходів, спрямованих на розвиток психолого-педагогічних характеристик особистості, з метою забезпечення її стійкості до залежної поведінки з формуванням навичок здорового способу життя, а також задля попередження розвитку і прогресування залежності. Організовуючи виховну роботу ми прийшли до висновку, що її ефективність залежить від суб‘єкт-суб‘єктної взаємодії учасників профілактичної роботи; використання ефективних інтерактивних форм і методів виховання, спрямованих на профілактику Інтернет-адикції; ефективне управління процесом профілактики Інтернет-адикції. The urgency of the problem of the prevention Internet dependence is determined by the rapid growth of Internet users. Among the Ukrainian Internet users as the dependent are considered from 2 % to 6 %, the absolute majority among which – students, therefore, prevention of this phenomenon is necessary. The purpose of the article is justification of the content, forms and directions of socio-pedagogical prevention of Internet addiction among students. On the basis of the conducted research is defined social and pedagogical prevention of Internet addiction as a set of measures aimed at the development of psychological and pedagogical characteristics of the personality, for the purpose of ensuring its stability to the dependent behaviour with the formation of skills of a healthy lifestyle, and for prevention the development of dependence. Organizing the educational work we came to the conclusion that its effectiveness depends on the subject-to-subject interaction between participants of preventive activities; using the effective interactive forms and methods of education, aimed at preventing the Internet-addiction; management of the effective preventing process of the Internet addiction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5013
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2014, № 1 (278)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Internet addiction.pdf165,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.