Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5013
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБартків, Оксана Стапанівна-
dc.contributor.authorBartkiv, Oksana S.-
dc.date.accessioned2015-03-26T10:55:56Z-
dc.date.available2015-03-26T10:55:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБартків, О. Соціально-педагогічні профілактика інтернет-адикції в студентської молоді / О. Бартків // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 1 (278). - С. 166-170. - Бібліогр.: 7 назв.uk_UK
dc.identifier.otherУДК [37.013.42 : 004.738.5] – 057.87-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5013-
dc.description.abstractАктуальність проблеми профілактики Інтернет-залежності обумовлюється стрімким зростанням користувачів Інтернету. Серед українських користувачів Інтернету залежними вважаються від 2 % до 6 %, абсолютна більшість серед яких – студенти, тому необхідною є профілактика даного явища. Метою статті є обґрунтування змісту, форм та напрямів соціально-педагогічної профілактики Інтернет-адикції у студентської молоді. На основі проведеного дослідження визначено соціально-педагогічну профілактику Інтернет-залежності як комплекс заходів, спрямованих на розвиток психолого-педагогічних характеристик особистості, з метою забезпечення її стійкості до залежної поведінки з формуванням навичок здорового способу життя, а також задля попередження розвитку і прогресування залежності. Організовуючи виховну роботу ми прийшли до висновку, що її ефективність залежить від суб‘єкт-суб‘єктної взаємодії учасників профілактичної роботи; використання ефективних інтерактивних форм і методів виховання, спрямованих на профілактику Інтернет-адикції; ефективне управління процесом профілактики Інтернет-адикції. The urgency of the problem of the prevention Internet dependence is determined by the rapid growth of Internet users. Among the Ukrainian Internet users as the dependent are considered from 2 % to 6 %, the absolute majority among which – students, therefore, prevention of this phenomenon is necessary. The purpose of the article is justification of the content, forms and directions of socio-pedagogical prevention of Internet addiction among students. On the basis of the conducted research is defined social and pedagogical prevention of Internet addiction as a set of measures aimed at the development of psychological and pedagogical characteristics of the personality, for the purpose of ensuring its stability to the dependent behaviour with the formation of skills of a healthy lifestyle, and for prevention the development of dependence. Organizing the educational work we came to the conclusion that its effectiveness depends on the subject-to-subject interaction between participants of preventive activities; using the effective interactive forms and methods of education, aimed at preventing the Internet-addiction; management of the effective preventing process of the Internet addiction.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectІнтернет-адикціяuk_UK
dc.subjectпрофілактикаuk_UK
dc.subjectсоціально-педагогічна профілактика Інтернет-залежностіuk_UK
dc.subjectпринципи профілактикиuk_UK
dc.subjectметоди та форми соціально-педагогічної профілактикиuk_UK
dc.subjectInternet addictionuk_UK
dc.subjectpreventionuk_UK
dc.subjectsocio-educational preventive Internet addiction prevention principlesuk_UK
dc.subjectmethods and forms of social and educational preventionuk_UK
dc.titleСоціально-педагогічна профілактика Інтернет-адикції у студентської молодіuk_UK
dc.title.alternativeThe socio-pedagogical prevention of the Internet-addiction at student's youthuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2014, № 1 (278)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Internet addiction.pdf165,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.