Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4805
Title: Методика реалізації технології й педагогічних умов здоров’язбереження економіста
Other Titles: Methodology of Realization of Technology and Pedagogical Conditions of Health–Saving of an Economist
Authors: Палічук, Юрій
Palichuk, Yuriy
Bibliographic description (Ukraine): Палічук Ю. Методика реалізації технології й педагогічних умов здоров’язбереження економіста / Ю. Палічук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 1 (25). – С.29-32
Issue Date: 2014
Date of entry: 24-Nov-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: методика
здоров’я
здоров’язбереження
здоров’язбе-режувальні технології
здоровий спосіб життя
methodology
health
health–saving
health–saving technologies
healthy lifestyle
Abstract: У статті розглянуто методику реалізації технології й педагогічних умов здоров’язбереження в освіт-ньому просторі економічного вищого навчального закладу. Організаційно-педагогічне забезпечення реалізації здоров’язберігальних технологій в освітньому процесі ВНЗ економічного профілю повинне бути побудоване з урахуванням комплексу педагогічних умов, представленого цільовою умовою – формуванням ціннісного ставлення до здоров’я; змістовою – валеологізацією змісту освіти та виховного процесу ВНЗ; технологічною – формуванням аксіологічного, гносеологічного, діяльнісного й вольового компонентів здоров’язбереження та компонентів готовності до здоров’язбереження (мотиваційний, когнітивно-пізнавальний, фізкультурно-оздоровчий, рефлексивно-корегувальний), а також валеопедагогічним моніторингом. The article examines the methodology of realization of technology and pedagogical conditions of health–saving in educational environment of a university of economics. Organizational and pedagogical securing of realization of health–saving technologies in educational process of universities of economic orientation must be built taking into account the complex of pedagogical conditions, presented by a target condition – formation of axiological, gnosiological, activity and volitional components of health–saving and components of readiness for health–saving (motivational, cognitive–educational, physical cultural and health–saving, reflexive and corrective), and valueological and pedagogical monitoring.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4805
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 1 (25)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Palichuk.pdf276,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.