Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4805
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалічук, Юрій-
dc.contributor.authorPalichuk, Yuriy-
dc.date.accessioned2014-11-24T20:58:21Z-
dc.date.available2014-11-24T20:58:21Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПалічук Ю. Методика реалізації технології й педагогічних умов здоров’язбереження економіста / Ю. Палічук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 1 (25). – С.29-32uk_UK
dc.identifier.otherУДК 613: 378-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4805-
dc.description.abstractУ статті розглянуто методику реалізації технології й педагогічних умов здоров’язбереження в освіт-ньому просторі економічного вищого навчального закладу. Організаційно-педагогічне забезпечення реалізації здоров’язберігальних технологій в освітньому процесі ВНЗ економічного профілю повинне бути побудоване з урахуванням комплексу педагогічних умов, представленого цільовою умовою – формуванням ціннісного ставлення до здоров’я; змістовою – валеологізацією змісту освіти та виховного процесу ВНЗ; технологічною – формуванням аксіологічного, гносеологічного, діяльнісного й вольового компонентів здоров’язбереження та компонентів готовності до здоров’язбереження (мотиваційний, когнітивно-пізнавальний, фізкультурно-оздоровчий, рефлексивно-корегувальний), а також валеопедагогічним моніторингом. The article examines the methodology of realization of technology and pedagogical conditions of health–saving in educational environment of a university of economics. Organizational and pedagogical securing of realization of health–saving technologies in educational process of universities of economic orientation must be built taking into account the complex of pedagogical conditions, presented by a target condition – formation of axiological, gnosiological, activity and volitional components of health–saving and components of readiness for health–saving (motivational, cognitive–educational, physical cultural and health–saving, reflexive and corrective), and valueological and pedagogical monitoring.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectметодикаuk_UK
dc.subjectздоров’яuk_UK
dc.subjectздоров’язбереженняuk_UK
dc.subjectздоров’язбе-режувальні технологіїuk_UK
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UK
dc.subjectmethodologyuk_UK
dc.subjecthealthuk_UK
dc.subjecthealth–savinguk_UK
dc.subjecthealth–saving technologiesuk_UK
dc.subjecthealthy lifestyleuk_UK
dc.titleМетодика реалізації технології й педагогічних умов здоров’язбереження економістаuk_UK
dc.title.alternativeMethodology of Realization of Technology and Pedagogical Conditions of Health–Saving of an Economistuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 1 (25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Palichuk.pdf276,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.