Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4805
Назва: Методика реалізації технології й педагогічних умов здоров’язбереження економіста
Інші назви: Methodology of Realization of Technology and Pedagogical Conditions of Health–Saving of an Economist
Автори: Палічук, Юрій
Palichuk, Yuriy
Бібліографічний опис: Палічук Ю. Методика реалізації технології й педагогічних умов здоров’язбереження економіста / Ю. Палічук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 1 (25). – С.29-32
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 24-лис-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: методика
здоров’я
здоров’язбереження
здоров’язбе-режувальні технології
здоровий спосіб життя
methodology
health
health–saving
health–saving technologies
healthy lifestyle
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто методику реалізації технології й педагогічних умов здоров’язбереження в освіт-ньому просторі економічного вищого навчального закладу. Організаційно-педагогічне забезпечення реалізації здоров’язберігальних технологій в освітньому процесі ВНЗ економічного профілю повинне бути побудоване з урахуванням комплексу педагогічних умов, представленого цільовою умовою – формуванням ціннісного ставлення до здоров’я; змістовою – валеологізацією змісту освіти та виховного процесу ВНЗ; технологічною – формуванням аксіологічного, гносеологічного, діяльнісного й вольового компонентів здоров’язбереження та компонентів готовності до здоров’язбереження (мотиваційний, когнітивно-пізнавальний, фізкультурно-оздоровчий, рефлексивно-корегувальний), а також валеопедагогічним моніторингом. The article examines the methodology of realization of technology and pedagogical conditions of health–saving in educational environment of a university of economics. Organizational and pedagogical securing of realization of health–saving technologies in educational process of universities of economic orientation must be built taking into account the complex of pedagogical conditions, presented by a target condition – formation of axiological, gnosiological, activity and volitional components of health–saving and components of readiness for health–saving (motivational, cognitive–educational, physical cultural and health–saving, reflexive and corrective), and valueological and pedagogical monitoring.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4805
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 1 (25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Palichuk.pdf276,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.