Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4708
Title: Соціальна адаптація слабочуючих школярів у процесі фізичного виховання як педагогічна проблема
Other Titles: Social Adaptation of Hearing-Impaired Pupils in the Process of Physical Education as Pedagogical Problem
Authors: Демчук, Світлана
Demchuk, Svetlana
Bibliographic description (Ukraine): Демчук С. Соціальна адаптація слабочуючих школярів у процесі фізичного виховання як педагогічна проблема / С. Демчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 3(23). - C.24-27
Issue Date: 2013
Date of entry: 5-Nov-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: слабочуючий
школяр
обмежений
можливості
слух
фізичне
виховання
соціальний
адаптація
hearing-impaired pupil
limited abilities
physical education
social adaptation
Abstract: Визначена необхідність соціальної адаптації слабочуючих школярів засобами фізичного виховання. Наявність суперечностей між психологічними, соціальними й фізичними потребами слабочуючих дітей та їхніми можливостями визначає пошук і наукове обґрунтування ефективних шляхів корекції наявних у них рухових порушень засобами адаптивного фізичного виховання та необхідність створення відповідних умов для їхньої соціальної адаптації. Завдання дослідження – обґрунтувати проблеми соціальної адаптації слабочуючих школярів засобами фізичного виховання. Адаптивне фізичне виховання слабочуючих школярів – один з основних шляхів корекції порушень їхнього фізичного розвитку та покращення фізичної підготовленості, психомоторики, морально-вольових якостей, виховання рухової грамотності та залучення до трудової діяльності, самообслугову- вання, забезпечення соціальної адаптації. It was defined the necessity of social adaptation of hearing-impaired pupils by means of physical education. Existing of contradictions between psychological, social and physical needs of hearing-impaired children and their abilities defines search and scientific argumentation of effective ways of correction of existing among them movement disorders by means of adaptive physical education and necessity of creation of necessary conditions for their social adaptation. Task of the research: to reason the problem of social adaptation of hearing-impaired pupils by means of physical education. Adaptive physical education of hearing-impaired pupils is one of the main ways of correction of disorders of their physical development and improvement of physical preparation, psychomotor apparatus, moralvolitional qualities, education of motor activity and involvement in labor activity, self-service, guaranteeing of social adaptation.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4708
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
demchuk.pdf1,02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.