Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4708
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемчук, Світлана-
dc.contributor.authorDemchuk, Svetlana-
dc.date.accessioned2014-11-05T23:49:35Z-
dc.date.available2014-11-05T23:49:35Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДемчук С. Соціальна адаптація слабочуючих школярів у процесі фізичного виховання як педагогічна проблема / С. Демчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 3(23). - C.24-27uk_UK
dc.identifier.otherУДК 376–056.263:[316.6:613.71]-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4708-
dc.description.abstractВизначена необхідність соціальної адаптації слабочуючих школярів засобами фізичного виховання. Наявність суперечностей між психологічними, соціальними й фізичними потребами слабочуючих дітей та їхніми можливостями визначає пошук і наукове обґрунтування ефективних шляхів корекції наявних у них рухових порушень засобами адаптивного фізичного виховання та необхідність створення відповідних умов для їхньої соціальної адаптації. Завдання дослідження – обґрунтувати проблеми соціальної адаптації слабочуючих школярів засобами фізичного виховання. Адаптивне фізичне виховання слабочуючих школярів – один з основних шляхів корекції порушень їхнього фізичного розвитку та покращення фізичної підготовленості, психомоторики, морально-вольових якостей, виховання рухової грамотності та залучення до трудової діяльності, самообслугову- вання, забезпечення соціальної адаптації. It was defined the necessity of social adaptation of hearing-impaired pupils by means of physical education. Existing of contradictions between psychological, social and physical needs of hearing-impaired children and their abilities defines search and scientific argumentation of effective ways of correction of existing among them movement disorders by means of adaptive physical education and necessity of creation of necessary conditions for their social adaptation. Task of the research: to reason the problem of social adaptation of hearing-impaired pupils by means of physical education. Adaptive physical education of hearing-impaired pupils is one of the main ways of correction of disorders of their physical development and improvement of physical preparation, psychomotor apparatus, moralvolitional qualities, education of motor activity and involvement in labor activity, self-service, guaranteeing of social adaptation.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectслабочуючийuk_UK
dc.subjectшколярuk_UK
dc.subjectобмеженийuk_UK
dc.subjectможливостіuk_UK
dc.subjectслухuk_UK
dc.subjectфізичнеuk_UK
dc.subjectвихованняuk_UK
dc.subjectсоціальнийuk_UK
dc.subjectадаптаціяuk_UK
dc.subjecthearing-impaired pupiluk_UK
dc.subjectlimited abilitiesuk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.subjectsocial adaptationuk_UK
dc.titleСоціальна адаптація слабочуючих школярів у процесі фізичного виховання як педагогічна проблемаuk_UK
dc.title.alternativeSocial Adaptation of Hearing-Impaired Pupils in the Process of Physical Education as Pedagogical Problemuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
demchuk.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.