Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4708
Назва: Соціальна адаптація слабочуючих школярів у процесі фізичного виховання як педагогічна проблема
Інші назви: Social Adaptation of Hearing-Impaired Pupils in the Process of Physical Education as Pedagogical Problem
Автори: Демчук, Світлана
Demchuk, Svetlana
Бібліографічний опис: Демчук С. Соціальна адаптація слабочуючих школярів у процесі фізичного виховання як педагогічна проблема / С. Демчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 3(23). - C.24-27
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 5-лис-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: слабочуючий
школяр
обмежений
можливості
слух
фізичне
виховання
соціальний
адаптація
hearing-impaired pupil
limited abilities
physical education
social adaptation
Короткий огляд (реферат): Визначена необхідність соціальної адаптації слабочуючих школярів засобами фізичного виховання. Наявність суперечностей між психологічними, соціальними й фізичними потребами слабочуючих дітей та їхніми можливостями визначає пошук і наукове обґрунтування ефективних шляхів корекції наявних у них рухових порушень засобами адаптивного фізичного виховання та необхідність створення відповідних умов для їхньої соціальної адаптації. Завдання дослідження – обґрунтувати проблеми соціальної адаптації слабочуючих школярів засобами фізичного виховання. Адаптивне фізичне виховання слабочуючих школярів – один з основних шляхів корекції порушень їхнього фізичного розвитку та покращення фізичної підготовленості, психомоторики, морально-вольових якостей, виховання рухової грамотності та залучення до трудової діяльності, самообслугову- вання, забезпечення соціальної адаптації. It was defined the necessity of social adaptation of hearing-impaired pupils by means of physical education. Existing of contradictions between psychological, social and physical needs of hearing-impaired children and their abilities defines search and scientific argumentation of effective ways of correction of existing among them movement disorders by means of adaptive physical education and necessity of creation of necessary conditions for their social adaptation. Task of the research: to reason the problem of social adaptation of hearing-impaired pupils by means of physical education. Adaptive physical education of hearing-impaired pupils is one of the main ways of correction of disorders of their physical development and improvement of physical preparation, psychomotor apparatus, moralvolitional qualities, education of motor activity and involvement in labor activity, self-service, guaranteeing of social adaptation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4708
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
demchuk.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.