Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3880
Title: Концептуальна метафора в терміносистемі маркетингу: процедура аналізу
Other Titles: Conceptual Metaphor in the Terminology of Marketing: a Procedure of the Analysis
Authors: Радченко, О. Ю.
Radchenko, O. Yu.
Bibliographic description (Ukraine): Радченко, О. Ю. Концептуальна метафора в терміносистемі маркетингу: процедура аналізу / О. Ю. Радченко // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Г. Л. Аркушин та ін.]. – Луцьк, 2011. – № 3 : Філологічні науки. Мовознавство, Ч. 1. – С. 160-164. – Бібліогр.: 14 назв.
Issue Date: 2011
Date of entry: 28-Apr-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: терміносистема маркетингу
концептуальна метафора
референт
корелят
перехресне мапування
спектр метафори
діапазон метафори
terminology of marketing
conceptual metaphor
target domain
source domain
cross-mapping
scope of metaphor
range of metaphor
Abstract: У статті викладено поетапну процедуру дослідження концептуальних метафор в англомовній терміносис- темі маркетингу. На першому етапі проаналізовано систему доменів, що містять концептуальні референти метафор, на другому етапі – систему доменів, до складу яких входять концептуальні кореляти метафор, на третьому етапі – спосіб взаємодії референтів і корелятів. This article describes a step-by-step procedure employed for the study of conceptual metaphors represented in the English terms of marketing. The first stage is concerned with the analysis of target domains, the second stage – with the analysis of source domains, and the third stage – with the analysis of their interaction.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3880
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2011, № 3 (ч.1)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Radchenko.pdf189,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.