Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3860
Title: | Концептосфера чоловічого роду давньоанглійського періоду |
Other Titles: | Conceptual System of the Masculine Gender in Old English Period |
Authors: | Мойсей, Л. Т. Moysey, L. T. |
Bibliographic description (Ukraine): | Мойсей, Л. Т. Концептосфера чоловічого роду давньоанглійського періоду / Л. Т. Мойсей // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Г. Л. Аркушин та ін.]. – Луцьк, 2011. – № 3 : Філологічні науки. Мовознавство, Ч. 1. – С. 115-120. – Бібліогр.: 13 назв. |
Issue Date: | 2011 |
Date of entry: | 25-Apr-2014 |
Publisher: | Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки |
Keywords: | давньоанглійська мова концептосфера чоловічий рід концепт лексико-семантична група ядро домінанта периферія Old English conceptual system masculine gender concept lexical-semantic group nucleus dominant periphery |
Abstract: | У статті проаналізовано концептосферу чоловічого роду давньоанглійського періоду. Основну увагу при- ділено визначенню домінантних концептів, що входять до її складу, та виокремленню їхнього концептуального ядра. З’ясовано, що чоловічим родом маркувалися іменники з характерними компонентами хоробрості, сили, активності, релігійності та негативу. The article deals with the conceptual system of the masculine gender of Old English. The emphasis is laid upon the dominant concepts, which belong to its structure, and singling out their conceptual nucleus. It is proved that the nouns with the components of bravery, power, activity, and negativism are marked with the masculine gender. |
URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3860 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2011, № 3 (ч.1) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Moysey.pdf | 156,39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.