Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3588
Title: Справедливість як професійно важлива цінність майбутнього вчителя фізичної культури
Other Titles: Fairness as a Professionally Important Quality of a Future Physical Culture Teacher
Authors: Іщук, Наталія
Ishchuk, Nataliya
Bibliographic description (Ukraine): Іщук Н. Справедливість як професійно важлива цінність майбутнього вчителя фізичної культури / Н. Іщук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 2(22) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : ВНУ ім. Лесі Українки, 2013. – C. 19–23.
Issue Date: 2013
Date of entry: 14-Mar-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: справедливість
студент
асоціації
особистість
категорія
майбутній учитель фізичної культури
викладач
несправедливість
цінність
fairness
students
associations
personality
category
future physical culture teacher
professor
injustice
value
Abstract: У статті розглянуто різні наукові підходи до розуміння поняття «справедливість». Розкрито сутність та зміст категорії «справедливість» як наукового поняття. Виявлено, що 23,5 % респондентів більш-менш обізнані з визначенням поняття «справедливість». 38,9 % юнаків і дівчат зазначили, що справедливість насамперед у них асоціюється із чесністю, 26,4 % – із добром, 21,1 % – відповідальністю, 19,9 % – гідністю, 6,3 % – правдивістю, а найменше трапляються такі асоціації, як законність, виховання, подяка, співчуття, совість, закон тощо. Більшість респондентів (42,3 %) сприймає викладача як справедливого під час оцінювання результатів їхнього навчання, 30,0 % – несправедливим, 27,6 % – не завжди справедливим. In the article it was studied different scientific approaches to understanding of the notiona «fairness». It was revealed nature and content of the category «fairness» as a scientific notion. It was found out that 23,5 % of respondents more or less are familiar with the notion «fairness», 38,9 % of young men and women noted that fairness at the first place associates with honesty, 26,4 % – with kindness, 21,1 % –with responsibility, 19,9 % – with dignity, 6,3 % – with justice, least it associates with lawfulness, education, appreciation, sympathy, conscience, law and others. Most of respondents (42,3 %) see a teachers as a fair person while estimation of the results of their education, 30,0 % – unfair, 27,6 % – not always.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3588
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ishchuk.pdf259,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.