Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3588
Title: | Справедливість як професійно важлива цінність майбутнього вчителя фізичної культури |
Other Titles: | Fairness as a Professionally Important Quality of a Future Physical Culture Teacher |
Authors: | Іщук, Наталія Ishchuk, Nataliya |
Bibliographic description (Ukraine): | Іщук Н. Справедливість як професійно важлива цінність майбутнього вчителя фізичної культури / Н. Іщук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 2(22) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : ВНУ ім. Лесі Українки, 2013. – C. 19–23. |
Issue Date: | 2013 |
Date of entry: | 14-Mar-2014 |
Publisher: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
Keywords: | справедливість студент асоціації особистість категорія майбутній учитель фізичної культури викладач несправедливість цінність fairness students associations personality category future physical culture teacher professor injustice value |
Abstract: | У статті розглянуто різні наукові підходи до розуміння поняття «справедливість». Розкрито сутність та зміст категорії «справедливість» як наукового поняття. Виявлено, що 23,5 % респондентів більш-менш обізнані з визначенням поняття «справедливість». 38,9 % юнаків і дівчат зазначили, що справедливість насамперед у них асоціюється із чесністю, 26,4 % – із добром, 21,1 % – відповідальністю, 19,9 % – гідністю, 6,3 % – правдивістю, а найменше трапляються такі асоціації, як законність, виховання, подяка, співчуття, совість, закон тощо. Більшість респондентів (42,3 %) сприймає викладача як справедливого під час оцінювання результатів їхнього навчання, 30,0 % – несправедливим, 27,6 % – не завжди справедливим. In the article it was studied different scientific approaches to understanding of the notiona «fairness». It was revealed nature and content of the category «fairness» as a scientific notion. It was found out that 23,5 % of respondents more or less are familiar with the notion «fairness», 38,9 % of young men and women noted that fairness at the first place associates with honesty, 26,4 % – with kindness, 21,1 % –with responsibility, 19,9 % – with dignity, 6,3 % – with justice, least it associates with lawfulness, education, appreciation, sympathy, conscience, law and others. Most of respondents (42,3 %) see a teachers as a fair person while estimation of the results of their education, 30,0 % – unfair, 27,6 % – not always. |
URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3588 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ishchuk.pdf | 259,55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.