Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3588
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщук, Наталія-
dc.contributor.authorIshchuk, Nataliya-
dc.date.accessioned2014-03-14T13:59:55Z-
dc.date.available2014-03-14T13:59:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationІщук Н. Справедливість як професійно важлива цінність майбутнього вчителя фізичної культури / Н. Іщук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 2(22) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : ВНУ ім. Лесі Українки, 2013. – C. 19–23.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 378. 796-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3588-
dc.description.abstractУ статті розглянуто різні наукові підходи до розуміння поняття «справедливість». Розкрито сутність та зміст категорії «справедливість» як наукового поняття. Виявлено, що 23,5 % респондентів більш-менш обізнані з визначенням поняття «справедливість». 38,9 % юнаків і дівчат зазначили, що справедливість насамперед у них асоціюється із чесністю, 26,4 % – із добром, 21,1 % – відповідальністю, 19,9 % – гідністю, 6,3 % – правдивістю, а найменше трапляються такі асоціації, як законність, виховання, подяка, співчуття, совість, закон тощо. Більшість респондентів (42,3 %) сприймає викладача як справедливого під час оцінювання результатів їхнього навчання, 30,0 % – несправедливим, 27,6 % – не завжди справедливим. In the article it was studied different scientific approaches to understanding of the notiona «fairness». It was revealed nature and content of the category «fairness» as a scientific notion. It was found out that 23,5 % of respondents more or less are familiar with the notion «fairness», 38,9 % of young men and women noted that fairness at the first place associates with honesty, 26,4 % – with kindness, 21,1 % –with responsibility, 19,9 % – with dignity, 6,3 % – with justice, least it associates with lawfulness, education, appreciation, sympathy, conscience, law and others. Most of respondents (42,3 %) see a teachers as a fair person while estimation of the results of their education, 30,0 % – unfair, 27,6 % – not always.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectсправедливістьuk_UK
dc.subjectстудентuk_UK
dc.subjectасоціаціїuk_UK
dc.subjectособистістьuk_UK
dc.subjectкатегоріяuk_UK
dc.subjectмайбутній учитель фізичної культуриuk_UK
dc.subjectвикладачuk_UK
dc.subjectнесправедливістьuk_UK
dc.subjectцінністьuk_UK
dc.subjectfairnessuk_UK
dc.subjectstudentsuk_UK
dc.subjectassociationsuk_UK
dc.subjectpersonalityuk_UK
dc.subjectcategoryuk_UK
dc.subjectfuture physical culture teacheruk_UK
dc.subjectprofessoruk_UK
dc.subjectinjusticeuk_UK
dc.subjectvalueuk_UK
dc.titleСправедливість як професійно важлива цінність майбутнього вчителя фізичної культуриuk_UK
dc.title.alternativeFairness as a Professionally Important Quality of a Future Physical Culture Teacheruk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ishchuk.pdf259,55 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.