Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29957| Назва: | Дослідження процедурної генерації світу на основі розробки комп’ютерної гри з аналізом поведінки гравця |
| Автори: | Лайтарук, Іван Федорович |
| Приналежність: | Кафедра комп’ютерних наук та кібербезпеки 122 Комп’ютерні науки |
| Бібліографічний опис: | Лайтарук І. Ф. Дослідження процедурної генерації світу на основі розробки комп’ютерної гри з аналізом поведінки гравця : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 122 Комп’ютерні науки / наук. кер. Т. О. Гришанович ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк , 2025. 85 с |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 26-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Науковий керівник: | Гришанович, Тетяна Олександрівна |
| Теми: | процедурна генерація BSP дерево генетичний алгоритм нечітка кластеризації Unreal Engine дилема «Exploration–Exploitation» інформаційна ентропія Шеннона |
| Короткий огляд (реферат): | У роботі проведено дослідження процедурної генерації світу на основі розробки моделі формування розподіленого будинку для проходження гри. Початковим етапом був аналіз сучасних алгоритмів: переписування графу, градієнтних шумів, діаграми Вороного. Розробка відбувалася на ігровому рушії Unreal Engine 5.4 та інтегрованим допоміжним інструментом – PCG Plugin. Для реалізації використано алгоритм на основі BSP дерева із модифікаціями – вузли інтерпретуються як центри кімнат, етап випадкового формування дерева із врахуванням типу кімнат, введення черги пост-злиття для етапу пошуку проходів між кімнатами. Характеристики кімнат визначаються за допомогою генетичного алгоритму на основі нечіткої кластеризації поведінки гравця методом Fuzzy C-Means. Балансування адаптивності генерації відбувалось за допомогою введення принципу «Exploration–Exploitation» та інформаційної ентропії Шеннона у генетичний алгоритм. У результатах дослідження описано згенеровані будинки в різних випадках та аналіз зміни значення ентропії протягом декількох проходжень гри. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29957 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Laitaruk_2025.pdf | 4,92 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.