Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29957
Назва: Дослідження процедурної генерації світу на основі розробки комп’ютерної гри з аналізом поведінки гравця
Автори: Лайтарук, Іван Федорович
Приналежність: Кафедра комп’ютерних наук та кібербезпеки
122 Комп’ютерні науки
Бібліографічний опис: Лайтарук І. Ф. Дослідження процедурної генерації світу на основі розробки комп’ютерної гри з аналізом поведінки гравця : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 122 Комп’ютерні науки / наук. кер. Т. О. Гришанович ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк , 2025. 85 с
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 26-гру-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Гришанович, Тетяна Олександрівна
Теми: процедурна генерація
BSP дерево
генетичний алгоритм
нечітка кластеризації
Unreal Engine
дилема «Exploration–Exploitation»
інформаційна ентропія Шеннона
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено дослідження процедурної генерації світу на основі розробки моделі формування розподіленого будинку для проходження гри. Початковим етапом був аналіз сучасних алгоритмів: переписування графу, градієнтних шумів, діаграми Вороного. Розробка відбувалася на ігровому рушії Unreal Engine 5.4 та інтегрованим допоміжним інструментом – PCG Plugin. Для реалізації використано алгоритм на основі BSP дерева із модифікаціями – вузли інтерпретуються як центри кімнат, етап випадкового формування дерева із врахуванням типу кімнат, введення черги пост-злиття для етапу пошуку проходів між кімнатами. Характеристики кімнат визначаються за допомогою генетичного алгоритму на основі нечіткої кластеризації поведінки гравця методом Fuzzy C-Means. Балансування адаптивності генерації відбувалось за допомогою введення принципу «Exploration–Exploitation» та інформаційної ентропії Шеннона у генетичний алгоритм. У результатах дослідження описано згенеровані будинки в різних випадках та аналіз зміни значення ентропії протягом декількох проходжень гри.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29957
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FITM_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Laitaruk_2025.pdf4,92 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.