Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГришанович, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorЛайтарук, Іван Федорович-
dc.date.accessioned2025-12-26T12:07:43Z-
dc.date.available2025-12-26T12:07:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛайтарук І. Ф. Дослідження процедурної генерації світу на основі розробки комп’ютерної гри з аналізом поведінки гравця : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 122 Комп’ютерні науки / наук. кер. Т. О. Гришанович ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк , 2025. 85 сuk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29957-
dc.description.abstractУ роботі проведено дослідження процедурної генерації світу на основі розробки моделі формування розподіленого будинку для проходження гри. Початковим етапом був аналіз сучасних алгоритмів: переписування графу, градієнтних шумів, діаграми Вороного. Розробка відбувалася на ігровому рушії Unreal Engine 5.4 та інтегрованим допоміжним інструментом – PCG Plugin. Для реалізації використано алгоритм на основі BSP дерева із модифікаціями – вузли інтерпретуються як центри кімнат, етап випадкового формування дерева із врахуванням типу кімнат, введення черги пост-злиття для етапу пошуку проходів між кімнатами. Характеристики кімнат визначаються за допомогою генетичного алгоритму на основі нечіткої кластеризації поведінки гравця методом Fuzzy C-Means. Балансування адаптивності генерації відбувалось за допомогою введення принципу «Exploration–Exploitation» та інформаційної ентропії Шеннона у генетичний алгоритм. У результатах дослідження описано згенеровані будинки в різних випадках та аналіз зміни значення ентропії протягом декількох проходжень гри.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпроцедурна генераціяuk_UK
dc.subjectBSP деревоuk_UK
dc.subjectгенетичний алгоритмuk_UK
dc.subjectнечітка кластеризаціїuk_UK
dc.subjectUnreal Engineuk_UK
dc.subjectдилема «Exploration–Exploitation»uk_UK
dc.subjectінформаційна ентропія Шеннонаuk_UK
dc.titleДослідження процедурної генерації світу на основі розробки комп’ютерної гри з аналізом поведінки гравцяuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра комп’ютерних наук та кібербезпекиuk_UK
dc.contributor.affiliation122 Комп’ютерні наукиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FITM_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Laitaruk_2025.pdf4,92 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.