Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29826
Назва: Використання компетентнісно орієнтованих завдань у шкільному курсі географії 10 класу
Автори: Мичка, Ірина Сергіївна
Приналежність: Кафедра економічної та соціальної географії
014.07 Середня освіта (Географія)
Бібліографічний опис: Мичка І. С. Використання компетентнісно орієнтованих завдань у шкільному курсі географії 10 класу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.07 Середня освіта (Географія) / наук. кер. І. П. Мандрик ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 76 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 16-гру-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Мандрик, Ірина Петрівна
Теми: компетентнісно орієнтовані завдання
компетентнісний підхід
компетентність
географія
шкільний курс
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі досліджено методичні особливості розроблення та впровадження компетентнісно орієнтованих завдань у шкільному курсі географії 10 класу. Розглянуто теоретичні основи використання компетентнісно орієнтованих завдань у шкільному курсі географії. Зокрема, розкрито поняття та сутність компетентнісного підходу в освітньому процесі, зміст і структуру предметної географічної компетентності учнів, сутність та структуру компетентнісно орієнтованих завдань. Проаналізовано чинні програми та підручники з географії 10 класу на предмет впровадження компетентнісного підходу. Розкрито методику розроблення компетентнісно орієнтованих завдань з географії. Розроблено приклади компетентнісно орієнтованих завдань з курсу «Географія: регіони та країни». Проведено опитування думки здобувачів освіти щодо доцільності використання компетентнісно орієнтованих завдань у навчальному процесі. Визначено основні проблеми конструювання та застосування компетентнісно орієнтованих завдань і запропоновано рекомендації щодо їх вирішення. Наукова новизна магістерської роботи: уточнено зміст поняття «компетентнісно орієнтовані завдання» у шкільній географії; розроблено та обґрунтовано систему компетентнісно орієнтованих завдань для курсу географії 10 класу; визначено проблеми конструювання та застосування компетентнісно орієнтованих завдань при вивченні шкільного курсу географії 10 класу та запропоновано шляхи їх вирішення. Практичне значення результатів дослідження полягає у розробленні та впровадженні в навчальний процес компетентнісно орієнтованих завдань у курсі географії 10 класу. Основні положення, результати і висновки дослідження можуть бути використані у навчальному процесі закладів вищої освіти при підготовці здобувачів освіти до професійної діяльності у межах вивчення таких освітніх компонентів як «Методика навчання географії у закладах загальної середньої освіти», «Педагогіка» та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29826
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mychka_2025.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.