Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29826Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Мандрик, Ірина Петрівна | - |
| dc.contributor.author | Мичка, Ірина Сергіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-16T09:40:38Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-16T09:40:38Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Мичка І. С. Використання компетентнісно орієнтованих завдань у шкільному курсі географії 10 класу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.07 Середня освіта (Географія) / наук. кер. І. П. Мандрик ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 76 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29826 | - |
| dc.description.abstract | У магістерській роботі досліджено методичні особливості розроблення та впровадження компетентнісно орієнтованих завдань у шкільному курсі географії 10 класу. Розглянуто теоретичні основи використання компетентнісно орієнтованих завдань у шкільному курсі географії. Зокрема, розкрито поняття та сутність компетентнісного підходу в освітньому процесі, зміст і структуру предметної географічної компетентності учнів, сутність та структуру компетентнісно орієнтованих завдань. Проаналізовано чинні програми та підручники з географії 10 класу на предмет впровадження компетентнісного підходу. Розкрито методику розроблення компетентнісно орієнтованих завдань з географії. Розроблено приклади компетентнісно орієнтованих завдань з курсу «Географія: регіони та країни». Проведено опитування думки здобувачів освіти щодо доцільності використання компетентнісно орієнтованих завдань у навчальному процесі. Визначено основні проблеми конструювання та застосування компетентнісно орієнтованих завдань і запропоновано рекомендації щодо їх вирішення. Наукова новизна магістерської роботи: уточнено зміст поняття «компетентнісно орієнтовані завдання» у шкільній географії; розроблено та обґрунтовано систему компетентнісно орієнтованих завдань для курсу географії 10 класу; визначено проблеми конструювання та застосування компетентнісно орієнтованих завдань при вивченні шкільного курсу географії 10 класу та запропоновано шляхи їх вирішення. Практичне значення результатів дослідження полягає у розробленні та впровадженні в навчальний процес компетентнісно орієнтованих завдань у курсі географії 10 класу. Основні положення, результати і висновки дослідження можуть бути використані у навчальному процесі закладів вищої освіти при підготовці здобувачів освіти до професійної діяльності у межах вивчення таких освітніх компонентів як «Методика навчання географії у закладах загальної середньої освіти», «Педагогіка» та ін. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | компетентнісно орієнтовані завдання | uk_UK |
| dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UK |
| dc.subject | компетентність | uk_UK |
| dc.subject | географія | uk_UK |
| dc.subject | шкільний курс | uk_UK |
| dc.title | Використання компетентнісно орієнтованих завдань у шкільному курсі географії 10 класу | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра економічної та соціальної географії | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 014.07 Середня освіта (Географія) | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FGEO_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| mychka_2025.pdf | 1,08 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.