Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29826
Title: Використання компетентнісно орієнтованих завдань у шкільному курсі географії 10 класу
Authors: Мичка, Ірина Сергіївна
Affiliation: Кафедра економічної та соціальної географії
014.07 Середня освіта (Географія)
Bibliographic description (Ukraine): Мичка І. С. Використання компетентнісно орієнтованих завдань у шкільному курсі географії 10 класу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.07 Середня освіта (Географія) / наук. кер. І. П. Мандрик ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 76 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 16-Dec-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Supervisor: Мандрик, Ірина Петрівна
Keywords: компетентнісно орієнтовані завдання
компетентнісний підхід
компетентність
географія
шкільний курс
Abstract: У магістерській роботі досліджено методичні особливості розроблення та впровадження компетентнісно орієнтованих завдань у шкільному курсі географії 10 класу. Розглянуто теоретичні основи використання компетентнісно орієнтованих завдань у шкільному курсі географії. Зокрема, розкрито поняття та сутність компетентнісного підходу в освітньому процесі, зміст і структуру предметної географічної компетентності учнів, сутність та структуру компетентнісно орієнтованих завдань. Проаналізовано чинні програми та підручники з географії 10 класу на предмет впровадження компетентнісного підходу. Розкрито методику розроблення компетентнісно орієнтованих завдань з географії. Розроблено приклади компетентнісно орієнтованих завдань з курсу «Географія: регіони та країни». Проведено опитування думки здобувачів освіти щодо доцільності використання компетентнісно орієнтованих завдань у навчальному процесі. Визначено основні проблеми конструювання та застосування компетентнісно орієнтованих завдань і запропоновано рекомендації щодо їх вирішення. Наукова новизна магістерської роботи: уточнено зміст поняття «компетентнісно орієнтовані завдання» у шкільній географії; розроблено та обґрунтовано систему компетентнісно орієнтованих завдань для курсу географії 10 класу; визначено проблеми конструювання та застосування компетентнісно орієнтованих завдань при вивченні шкільного курсу географії 10 класу та запропоновано шляхи їх вирішення. Практичне значення результатів дослідження полягає у розробленні та впровадженні в навчальний процес компетентнісно орієнтованих завдань у курсі географії 10 класу. Основні положення, результати і висновки дослідження можуть бути використані у навчальному процесі закладів вищої освіти при підготовці здобувачів освіти до професійної діяльності у межах вивчення таких освітніх компонентів як «Методика навчання географії у закладах загальної середньої освіти», «Педагогіка» та ін.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29826
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FGEO_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mychka_2025.pdf1,08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.