Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29823
Назва: Екскурсійно-польова діяльність як засіб реалізації компетентнісного підходу в географічній освіті
Автори: Кревський, Дмитро Сергійович
Приналежність: Кафедра економічної та соціальної географії
014.07 Середня освіта (Географія)
Бібліографічний опис: Кревський Д. С. Екскурсійно-польова діяльність як засіб реалізації компетентнісного підходу в географічній освіті : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.07 Середня освіта (Географія) / наук. кер. Т. Г. Погребський ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 78 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 16-гру-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Погребський, Тарас Георгійович
Теми: екскурсія
польові дослідження
підхід
методика
модель
Короткий огляд (реферат): Екскурсії та польові дослідження є ефективним інструментом формування географічних компетентностей учнів і відіграють ключову роль у реалізації компетентнісного підходу Нової української школи. На основі теоретико-методичного аналізу встановлено, що екскурсія трансформується з наочного методу у діяльнісно орієнтовану форму навчання, що дозволяє поєднувати теоретичні знання з практичними спостереженнями, розвивати просторове та дослідницьке мислення, а також формувати екологічну свідомість школярів. Аналіз сучасного стану екскурсійної та польової роботи в закладах загальної середньої освіти засвідчив наявність значних методичних прогалин, обмеження доступу до безпечних локацій і недостатню інтеграцію цифрових технологій у навчальний процес. Це обумовило необхідність розробки адаптивних рішень для організації навчально-польової діяльності, що були реалізовані у вигляді комплексу навчально-польових завдань і маршрутів для учнів 8-9 класів. Розроблені завдання побудовані за діяльнісним підходом та передбачають використання сучасних цифрових інструментів, таких як GPSфіксація, фотограмметрія та ГІС-картографування, для збору та аналізу геопросторових даних локальних об’єктів. Результати педагогічного експерименту засвідчили підвищення рівня сформованості дослідницьких, просторових та предметних компетентностей учнів експериментальної групи, що підтвердило ефективність запропонованої методики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29823
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krevskyi_2025.pdf2,21 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.