Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29823Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Погребський, Тарас Георгійович | - |
| dc.contributor.author | Кревський, Дмитро Сергійович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-16T09:24:54Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-16T09:24:54Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Кревський Д. С. Екскурсійно-польова діяльність як засіб реалізації компетентнісного підходу в географічній освіті : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.07 Середня освіта (Географія) / наук. кер. Т. Г. Погребський ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 78 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29823 | - |
| dc.description.abstract | Екскурсії та польові дослідження є ефективним інструментом формування географічних компетентностей учнів і відіграють ключову роль у реалізації компетентнісного підходу Нової української школи. На основі теоретико-методичного аналізу встановлено, що екскурсія трансформується з наочного методу у діяльнісно орієнтовану форму навчання, що дозволяє поєднувати теоретичні знання з практичними спостереженнями, розвивати просторове та дослідницьке мислення, а також формувати екологічну свідомість школярів. Аналіз сучасного стану екскурсійної та польової роботи в закладах загальної середньої освіти засвідчив наявність значних методичних прогалин, обмеження доступу до безпечних локацій і недостатню інтеграцію цифрових технологій у навчальний процес. Це обумовило необхідність розробки адаптивних рішень для організації навчально-польової діяльності, що були реалізовані у вигляді комплексу навчально-польових завдань і маршрутів для учнів 8-9 класів. Розроблені завдання побудовані за діяльнісним підходом та передбачають використання сучасних цифрових інструментів, таких як GPSфіксація, фотограмметрія та ГІС-картографування, для збору та аналізу геопросторових даних локальних об’єктів. Результати педагогічного експерименту засвідчили підвищення рівня сформованості дослідницьких, просторових та предметних компетентностей учнів експериментальної групи, що підтвердило ефективність запропонованої методики. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | екскурсія | uk_UK |
| dc.subject | польові дослідження | uk_UK |
| dc.subject | підхід | uk_UK |
| dc.subject | методика | uk_UK |
| dc.subject | модель | uk_UK |
| dc.title | Екскурсійно-польова діяльність як засіб реалізації компетентнісного підходу в географічній освіті | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра економічної та соціальної географії | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 014.07 Середня освіта (Географія) | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FGEO_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| krevskyi_2025.pdf | 2,21 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.