Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29788
Назва: Методика вивчення рівнянь у 6-7 класах з використанням задач практичного змісту
Автори: Козюк, Сергій Олександрович
Приналежність: Кафедра математичного аналізу і статистики
014 Середня освіта (Математика)
Бібліографічний опис: Козюк С. О. Методика вивчення рівнянь у 6-7 класах з використанням задач практичного змісту : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. О. М. Кравчук; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 77 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 12-гру-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Кравчук, Ольга Мусіївна
Теми: рівняння
задачі практичного змісту
Нова українська школа
компетентнісний підхід
математична компетентність
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена розробці методики вивчення рівнянь у 6–7 класах закладів загальної середньої освіти з використанням задач практичного змісту в умовах Нової української школи (НУШ). Актуальність дослідження зумовлена необхідністю реалізації компетентнісного підходу НУШ, який вимагає переходу від формального розв'язування рівнянь до формування в учнів уміння застосовувати математичні знання в реальних життєвих ситуаціях, розвиваючи математичну, підприємницьку, громадянську та цифрову компетентності. Метою роботи є створення та експериментальна перевірка методичних підходів до вивчення рівнянь у 6–7 класах на основі задач практичного змісту. Для досягнення мети вирішено такі завдання: проаналізовано теоретичні основи поняття рівняння та значення практико-орієнтованих задач у розвитку компетентностей НУШ; проведено огляд наукової літератури; здійснено аналіз програмового матеріалу та підручників 6–7 класів НУШ; розроблено методи й прийоми впровадження задач практичного змісту; обґрунтовано дидактичні принципи організації уроків; створено конспект уроку для 6 класу, систему вправ для 7 класу та проведено експериментальну перевірку ефективності запропонованої методики. Наукова новизна полягає в розробці комплексної системи методичних рекомендацій, диференційованих вправ та проєктних завдань, які забезпечують системне використання задач практичного змісту на всіх етапах вивчення рівнянь у 6–7 класах відповідно до вимог НУШ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29788
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FITM_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kozyuk_2025.pdf1,45 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.