Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29788| Title: | Методика вивчення рівнянь у 6-7 класах з використанням задач практичного змісту |
| Authors: | Козюк, Сергій Олександрович |
| Affiliation: | Кафедра математичного аналізу і статистики 014 Середня освіта (Математика) |
| Bibliographic description (Ukraine): | Козюк С. О. Методика вивчення рівнянь у 6-7 класах з використанням задач практичного змісту : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. О. М. Кравчук; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 77 с. |
| Issue Date: | 2025 |
| Date of entry: | 12-Dec-2025 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Кравчук, Ольга Мусіївна |
| Keywords: | рівняння задачі практичного змісту Нова українська школа компетентнісний підхід математична компетентність |
| Abstract: | Кваліфікаційна робота присвячена розробці методики вивчення рівнянь у 6–7 класах закладів загальної середньої освіти з використанням задач практичного змісту в умовах Нової української школи (НУШ). Актуальність дослідження зумовлена необхідністю реалізації компетентнісного підходу НУШ, який вимагає переходу від формального розв'язування рівнянь до формування в учнів уміння застосовувати математичні знання в реальних життєвих ситуаціях, розвиваючи математичну, підприємницьку, громадянську та цифрову компетентності. Метою роботи є створення та експериментальна перевірка методичних підходів до вивчення рівнянь у 6–7 класах на основі задач практичного змісту. Для досягнення мети вирішено такі завдання: проаналізовано теоретичні основи поняття рівняння та значення практико-орієнтованих задач у розвитку компетентностей НУШ; проведено огляд наукової літератури; здійснено аналіз програмового матеріалу та підручників 6–7 класів НУШ; розроблено методи й прийоми впровадження задач практичного змісту; обґрунтовано дидактичні принципи організації уроків; створено конспект уроку для 6 класу, систему вправ для 7 класу та проведено експериментальну перевірку ефективності запропонованої методики. Наукова новизна полягає в розробці комплексної системи методичних рекомендацій, диференційованих вправ та проєктних завдань, які забезпечують системне використання задач практичного змісту на всіх етапах вивчення рівнянь у 6–7 класах відповідно до вимог НУШ. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29788 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FITM_KR (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| kozyuk_2025.pdf | 1,45 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.