Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29788| Назва: | Методика вивчення рівнянь у 6-7 класах з використанням задач практичного змісту |
| Автори: | Козюк, Сергій Олександрович |
| Приналежність: | Кафедра математичного аналізу і статистики 014 Середня освіта (Математика) |
| Бібліографічний опис: | Козюк С. О. Методика вивчення рівнянь у 6-7 класах з використанням задач практичного змісту : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. О. М. Кравчук; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 77 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 12-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Кравчук, Ольга Мусіївна |
| Теми: | рівняння задачі практичного змісту Нова українська школа компетентнісний підхід математична компетентність |
| Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена розробці методики вивчення рівнянь у 6–7 класах закладів загальної середньої освіти з використанням задач практичного змісту в умовах Нової української школи (НУШ). Актуальність дослідження зумовлена необхідністю реалізації компетентнісного підходу НУШ, який вимагає переходу від формального розв'язування рівнянь до формування в учнів уміння застосовувати математичні знання в реальних життєвих ситуаціях, розвиваючи математичну, підприємницьку, громадянську та цифрову компетентності. Метою роботи є створення та експериментальна перевірка методичних підходів до вивчення рівнянь у 6–7 класах на основі задач практичного змісту. Для досягнення мети вирішено такі завдання: проаналізовано теоретичні основи поняття рівняння та значення практико-орієнтованих задач у розвитку компетентностей НУШ; проведено огляд наукової літератури; здійснено аналіз програмового матеріалу та підручників 6–7 класів НУШ; розроблено методи й прийоми впровадження задач практичного змісту; обґрунтовано дидактичні принципи організації уроків; створено конспект уроку для 6 класу, систему вправ для 7 класу та проведено експериментальну перевірку ефективності запропонованої методики. Наукова новизна полягає в розробці комплексної системи методичних рекомендацій, диференційованих вправ та проєктних завдань, які забезпечують системне використання задач практичного змісту на всіх етапах вивчення рівнянь у 6–7 класах відповідно до вимог НУШ. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29788 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| kozyuk_2025.pdf | 1,45 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.