Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29787
Назва: Методика навчання теми "Раціональні числа та дії над ними" учнів 6-го класу в умовах інклюзивної освіти
Автори: Тимченко, Світлана Станіславівна
Приналежність: Кафедра математичного аналізу і статистики
014 Середня освіта (Математика)
Бібліографічний опис: Тимченко С. С. Методика навчання теми "Раціональні числа та дії над ними" учнів 6-го класу в умовах інклюзивної освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. О. М. Кравчук; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 95 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 12-гру-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Кравчук, Ольга Мусіївна
Теми: раціональні числа
дії над раціональними числами
інклюзивна освіта
особливі освітні потреби
індивідуалізація
адаптація навчального матеріалу
математична компетентність
інклюзивний клас
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі досліджено методику навчання теми «Раціональні числа та дії над ними» учнів 6-го класу в умовах інклюзивної освіти. Актуальність роботи зумовлена необхідністю створення доступного й ефективного освітнього середовища для учнів з різними освітніми потребами, забезпечення рівних можливостей у вивченні базових математичних понять. У роботі проаналізовано теоретико-методичні засади формування поняття про раціональні числа, розкрито психолого-педагогічні особливості дітей з особливими освітніми потребами та принципи інклюзивного навчання. Розроблено методичні прийоми та дидактичні підходи до навчання раціональних чисел у 6 класі з використанням диференціації, індивідуалізації, наочності, сучасних цифрових засобів та корекційно-розвивальних технік. Представлено приклади адаптації навчального матеріалу, фрагменти уроків та рекомендації для роботи вчителя й асистента в інклюзивному класі. Практична значущість роботи полягає у можливості використання розроблених методичних рекомендацій, адаптованих завдань і прийомів у закладах загальної середньої освіти, що працюють за інклюзивною формою навчання. Результати дослідження сприяють підвищенню ефективності формування математичної компетентності учнів 6-го класу, розвитку їхньої пізнавальної активності та успішній інтеграції в інклюзивне освітнє середовище
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29787
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FITM_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tymchenko_2025.pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.