Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29787| Назва: | Методика навчання теми "Раціональні числа та дії над ними" учнів 6-го класу в умовах інклюзивної освіти |
| Автори: | Тимченко, Світлана Станіславівна |
| Приналежність: | Кафедра математичного аналізу і статистики 014 Середня освіта (Математика) |
| Бібліографічний опис: | Тимченко С. С. Методика навчання теми "Раціональні числа та дії над ними" учнів 6-го класу в умовах інклюзивної освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. О. М. Кравчук; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 95 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 12-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Кравчук, Ольга Мусіївна |
| Теми: | раціональні числа дії над раціональними числами інклюзивна освіта особливі освітні потреби індивідуалізація адаптація навчального матеріалу математична компетентність інклюзивний клас |
| Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі досліджено методику навчання теми «Раціональні числа та дії над ними» учнів 6-го класу в умовах інклюзивної освіти. Актуальність роботи зумовлена необхідністю створення доступного й ефективного освітнього середовища для учнів з різними освітніми потребами, забезпечення рівних можливостей у вивченні базових математичних понять. У роботі проаналізовано теоретико-методичні засади формування поняття про раціональні числа, розкрито психолого-педагогічні особливості дітей з особливими освітніми потребами та принципи інклюзивного навчання. Розроблено методичні прийоми та дидактичні підходи до навчання раціональних чисел у 6 класі з використанням диференціації, індивідуалізації, наочності, сучасних цифрових засобів та корекційно-розвивальних технік. Представлено приклади адаптації навчального матеріалу, фрагменти уроків та рекомендації для роботи вчителя й асистента в інклюзивному класі. Практична значущість роботи полягає у можливості використання розроблених методичних рекомендацій, адаптованих завдань і прийомів у закладах загальної середньої освіти, що працюють за інклюзивною формою навчання. Результати дослідження сприяють підвищенню ефективності формування математичної компетентності учнів 6-го класу, розвитку їхньої пізнавальної активності та успішній інтеграції в інклюзивне освітнє середовище |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29787 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| tymchenko_2025.pdf | 1,49 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.