Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29787Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Кравчук, Ольга Мусіївна | - |
| dc.contributor.author | Тимченко, Світлана Станіславівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-12T12:07:23Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-12T12:07:23Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Тимченко С. С. Методика навчання теми "Раціональні числа та дії над ними" учнів 6-го класу в умовах інклюзивної освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. О. М. Кравчук; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 95 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29787 | - |
| dc.description.abstract | У магістерській роботі досліджено методику навчання теми «Раціональні числа та дії над ними» учнів 6-го класу в умовах інклюзивної освіти. Актуальність роботи зумовлена необхідністю створення доступного й ефективного освітнього середовища для учнів з різними освітніми потребами, забезпечення рівних можливостей у вивченні базових математичних понять. У роботі проаналізовано теоретико-методичні засади формування поняття про раціональні числа, розкрито психолого-педагогічні особливості дітей з особливими освітніми потребами та принципи інклюзивного навчання. Розроблено методичні прийоми та дидактичні підходи до навчання раціональних чисел у 6 класі з використанням диференціації, індивідуалізації, наочності, сучасних цифрових засобів та корекційно-розвивальних технік. Представлено приклади адаптації навчального матеріалу, фрагменти уроків та рекомендації для роботи вчителя й асистента в інклюзивному класі. Практична значущість роботи полягає у можливості використання розроблених методичних рекомендацій, адаптованих завдань і прийомів у закладах загальної середньої освіти, що працюють за інклюзивною формою навчання. Результати дослідження сприяють підвищенню ефективності формування математичної компетентності учнів 6-го класу, розвитку їхньої пізнавальної активності та успішній інтеграції в інклюзивне освітнє середовище | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | раціональні числа | uk_UK |
| dc.subject | дії над раціональними числами | uk_UK |
| dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UK |
| dc.subject | особливі освітні потреби | uk_UK |
| dc.subject | індивідуалізація | uk_UK |
| dc.subject | адаптація навчального матеріалу | uk_UK |
| dc.subject | математична компетентність | uk_UK |
| dc.subject | інклюзивний клас | uk_UK |
| dc.title | Методика навчання теми "Раціональні числа та дії над ними" учнів 6-го класу в умовах інклюзивної освіти | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра математичного аналізу і статистики | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 014 Середня освіта (Математика) | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| tymchenko_2025.pdf | 1,49 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.