Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29787| Title: | Методика навчання теми "Раціональні числа та дії над ними" учнів 6-го класу в умовах інклюзивної освіти |
| Authors: | Тимченко, Світлана Станіславівна |
| Affiliation: | Кафедра математичного аналізу і статистики 014 Середня освіта (Математика) |
| Bibliographic description (Ukraine): | Тимченко С. С. Методика навчання теми "Раціональні числа та дії над ними" учнів 6-го класу в умовах інклюзивної освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. О. М. Кравчук; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 95 с. |
| Issue Date: | 2025 |
| Date of entry: | 12-Dec-2025 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Кравчук, Ольга Мусіївна |
| Keywords: | раціональні числа дії над раціональними числами інклюзивна освіта особливі освітні потреби індивідуалізація адаптація навчального матеріалу математична компетентність інклюзивний клас |
| Abstract: | У магістерській роботі досліджено методику навчання теми «Раціональні числа та дії над ними» учнів 6-го класу в умовах інклюзивної освіти. Актуальність роботи зумовлена необхідністю створення доступного й ефективного освітнього середовища для учнів з різними освітніми потребами, забезпечення рівних можливостей у вивченні базових математичних понять. У роботі проаналізовано теоретико-методичні засади формування поняття про раціональні числа, розкрито психолого-педагогічні особливості дітей з особливими освітніми потребами та принципи інклюзивного навчання. Розроблено методичні прийоми та дидактичні підходи до навчання раціональних чисел у 6 класі з використанням диференціації, індивідуалізації, наочності, сучасних цифрових засобів та корекційно-розвивальних технік. Представлено приклади адаптації навчального матеріалу, фрагменти уроків та рекомендації для роботи вчителя й асистента в інклюзивному класі. Практична значущість роботи полягає у можливості використання розроблених методичних рекомендацій, адаптованих завдань і прийомів у закладах загальної середньої освіти, що працюють за інклюзивною формою навчання. Результати дослідження сприяють підвищенню ефективності формування математичної компетентності учнів 6-го класу, розвитку їхньої пізнавальної активності та успішній інтеграції в інклюзивне освітнє середовище |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29787 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FITM_KR (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| tymchenko_2025.pdf | 1,49 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.