Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29787
Title: Методика навчання теми "Раціональні числа та дії над ними" учнів 6-го класу в умовах інклюзивної освіти
Authors: Тимченко, Світлана Станіславівна
Affiliation: Кафедра математичного аналізу і статистики
014 Середня освіта (Математика)
Bibliographic description (Ukraine): Тимченко С. С. Методика навчання теми "Раціональні числа та дії над ними" учнів 6-го класу в умовах інклюзивної освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. О. М. Кравчук; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 95 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 12-Dec-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Кравчук, Ольга Мусіївна
Keywords: раціональні числа
дії над раціональними числами
інклюзивна освіта
особливі освітні потреби
індивідуалізація
адаптація навчального матеріалу
математична компетентність
інклюзивний клас
Abstract: У магістерській роботі досліджено методику навчання теми «Раціональні числа та дії над ними» учнів 6-го класу в умовах інклюзивної освіти. Актуальність роботи зумовлена необхідністю створення доступного й ефективного освітнього середовища для учнів з різними освітніми потребами, забезпечення рівних можливостей у вивченні базових математичних понять. У роботі проаналізовано теоретико-методичні засади формування поняття про раціональні числа, розкрито психолого-педагогічні особливості дітей з особливими освітніми потребами та принципи інклюзивного навчання. Розроблено методичні прийоми та дидактичні підходи до навчання раціональних чисел у 6 класі з використанням диференціації, індивідуалізації, наочності, сучасних цифрових засобів та корекційно-розвивальних технік. Представлено приклади адаптації навчального матеріалу, фрагменти уроків та рекомендації для роботи вчителя й асистента в інклюзивному класі. Практична значущість роботи полягає у можливості використання розроблених методичних рекомендацій, адаптованих завдань і прийомів у закладах загальної середньої освіти, що працюють за інклюзивною формою навчання. Результати дослідження сприяють підвищенню ефективності формування математичної компетентності учнів 6-го класу, розвитку їхньої пізнавальної активності та успішній інтеграції в інклюзивне освітнє середовище
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29787
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FITM_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tymchenko_2025.pdf1,49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.