Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29755
Title: Особливості формування цінової політики у будівельних організаціях
Authors: Шевчук, Анна Вікторівна
Affiliation: Кафедра маркетингу
075 Маркетинг
Bibliographic description (Ukraine): Шевчук А. В. Особливості формування цінової політики у будівельних організаціях: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 Маркетинг / наук. кер. Н. А. Букало ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 73 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 11-Dec-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Supervisor: Букало, Надія Артемівна
Keywords: ціноутворення
цінова політика
стратегія
конкуренція
Abstract: У першому розділі розкрито теоретичні основи формування цінової політики будівельних організацій. Визначено сутність, цілі та принципи цінової політики, охарактеризовано основні фактори, що впливають на встановлення цін у будівельній галузі, а також систематизовано методичні підходи до ціноутворення, які використовуються в сучасній практиці. У другому розділі проаналізовано господарську діяльність будівельної організації та оцінено її чинну цінову політику. Подано загальну характеристику підприємства та ключові техніко-економічні показники, досліджено структуру собівартості й вплив внутрішніх факторів на процес ціноутворення. Оцінено ефективність діючої цінової політики з орієнтацією на ринок, конкурентів та попит на будівельні послуги. У третьому розділі обґрунтовано стратегії формування та вдосконалення цінової політики будівельних організацій. Розглянуто базові стратегії ціноутворення, проаналізовано інструменти управління витратами та визначено напрями оптимізації конкурентоспроможності, підприємства на ринку цінової політики рентабельності з та метою стійкості підвищення будівельного Результати дослідження мають практичне значення для формування ефективної цінової політики будівельних організацій, удосконалення управління витратами та підвищення їх ринкових позицій. Наукова новизна полягає у систематизації факторів впливу на ціноутворення в будівництві та обґрунтуванні комплексного підходу до вибору та реалізації цінових стратегій. Розроблена модель особливостей виграшної та програшної цінової стратегії для будівельних організацій.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29755
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FEU_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
shevchuk_2025.pdf1,71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.