Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29755
Назва: Особливості формування цінової політики у будівельних організаціях
Автори: Шевчук, Анна Вікторівна
Приналежність: Кафедра маркетингу
075 Маркетинг
Бібліографічний опис: Шевчук А. В. Особливості формування цінової політики у будівельних організаціях: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 Маркетинг / наук. кер. Н. А. Букало ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 73 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 11-гру-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Букало, Надія Артемівна
Теми: ціноутворення
цінова політика
стратегія
конкуренція
Короткий огляд (реферат): У першому розділі розкрито теоретичні основи формування цінової політики будівельних організацій. Визначено сутність, цілі та принципи цінової політики, охарактеризовано основні фактори, що впливають на встановлення цін у будівельній галузі, а також систематизовано методичні підходи до ціноутворення, які використовуються в сучасній практиці. У другому розділі проаналізовано господарську діяльність будівельної організації та оцінено її чинну цінову політику. Подано загальну характеристику підприємства та ключові техніко-економічні показники, досліджено структуру собівартості й вплив внутрішніх факторів на процес ціноутворення. Оцінено ефективність діючої цінової політики з орієнтацією на ринок, конкурентів та попит на будівельні послуги. У третьому розділі обґрунтовано стратегії формування та вдосконалення цінової політики будівельних організацій. Розглянуто базові стратегії ціноутворення, проаналізовано інструменти управління витратами та визначено напрями оптимізації конкурентоспроможності, підприємства на ринку цінової політики рентабельності з та метою стійкості підвищення будівельного Результати дослідження мають практичне значення для формування ефективної цінової політики будівельних організацій, удосконалення управління витратами та підвищення їх ринкових позицій. Наукова новизна полягає у систематизації факторів впливу на ціноутворення в будівництві та обґрунтуванні комплексного підходу до вибору та реалізації цінових стратегій. Розроблена модель особливостей виграшної та програшної цінової стратегії для будівельних організацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29755
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shevchuk_2025.pdf1,71 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.