Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29755
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБукало, Надія Артемівна-
dc.contributor.authorШевчук, Анна Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-12-11T10:23:46Z-
dc.date.available2025-12-11T10:23:46Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШевчук А. В. Особливості формування цінової політики у будівельних організаціях: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 Маркетинг / наук. кер. Н. А. Букало ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 73 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29755-
dc.description.abstractУ першому розділі розкрито теоретичні основи формування цінової політики будівельних організацій. Визначено сутність, цілі та принципи цінової політики, охарактеризовано основні фактори, що впливають на встановлення цін у будівельній галузі, а також систематизовано методичні підходи до ціноутворення, які використовуються в сучасній практиці. У другому розділі проаналізовано господарську діяльність будівельної організації та оцінено її чинну цінову політику. Подано загальну характеристику підприємства та ключові техніко-економічні показники, досліджено структуру собівартості й вплив внутрішніх факторів на процес ціноутворення. Оцінено ефективність діючої цінової політики з орієнтацією на ринок, конкурентів та попит на будівельні послуги. У третьому розділі обґрунтовано стратегії формування та вдосконалення цінової політики будівельних організацій. Розглянуто базові стратегії ціноутворення, проаналізовано інструменти управління витратами та визначено напрями оптимізації конкурентоспроможності, підприємства на ринку цінової політики рентабельності з та метою стійкості підвищення будівельного Результати дослідження мають практичне значення для формування ефективної цінової політики будівельних організацій, удосконалення управління витратами та підвищення їх ринкових позицій. Наукова новизна полягає у систематизації факторів впливу на ціноутворення в будівництві та обґрунтуванні комплексного підходу до вибору та реалізації цінових стратегій. Розроблена модель особливостей виграшної та програшної цінової стратегії для будівельних організацій.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectціноутворенняuk_UK
dc.subjectцінова політикаuk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectконкуренціяuk_UK
dc.titleОсобливості формування цінової політики у будівельних організаціяхuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра маркетингуuk_UK
dc.contributor.affiliation075 Маркетингuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shevchuk_2025.pdf1,71 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.